טלוויזיה

משעל חם חוזרת לפריים טיים: זה הערוץ אליו תחזור

ברשת 13 שלפו את הארנק והציעו סכום נדיב כדי להפיק שוב את "משעל חם" בהגשת ניסים משעל, אחרי שנים ארוכות שירדה מהמסך שידורי התוכנית התחדשו ב-2008 לקראת הבחירות לכנסת ה-18 ועונה נוספת של התוכנית עלתה לשידור באוקטובר 2012. בה ראיין את נפתלי בנט. משעל בדרך חזרה לפריים טיים
מערכת ice |  1
ניסים משעל (צילום מתוך קשת 12)
ריח של בחירות באוויר? ברשת 13 כנראה מחפש איך להעלות שוב את הרייטינג המדשדש שירד אפילו מתחת לזה של ערוץ 14 ומחזיר לחיים את השואו הפוליטי ששלט בשנות ה-90 ותחילת ה-2000 בערוץ 2 "משעל חם" עם ניסים משעל. ועכשיו זה רשמי.
התכנית שתשודר אחת לשבוע בפריים טיים, תעסוק בכל מה שמעניין וחשוב בזירה הפוליטית והמדינית בישראל.  "משעל חם" מודל 2023 תעסוק בדומה לתכנית המקורית באקטואליה וחדשות היום, אך תעבור ריענון ותכלול בנוסף לפאנל משתתפים קבוע גם פינות חדשות.
על העריכה תופקד עליזה אריה ארנון, שמלווה את משעל שנים ארוכות  וערכה את תכניתו גם בגלגוליה הקודמים. ברשת 13 שלפו את הארנק והציעו סכום נדיב כדי להפיק שוב את "משעל חם" בהגשת ניסים משעל, אחרי שנים ארוכות שירדה מהמסך שידורי התוכנית התחדשו ב-2008 לקראת הבחירות לכנסת ה-18 ועונה נוספת של התוכנית עלתה לשידור באוקטובר 2012. בה ראיין את נפתלי בנט.
 
מה שעוד אפיין את התכנית בגלגול הראשון שלה היה עריכת עימותים טלוויזיוניים באולפן התכנית, כאשר הזכור ביניהם ואולי הקלאסי ביותר היה זה של בנימין נתניהו מול יצחק מרדכי לפני הבחירות של שנת 1999, שם הפסיד מנהיג הליכוד לאהוד ברק את הכתר ורבים חשבו כי להפסד בעימות היה חלק לא מבוטל בכך.
כפי שזה נראה, התכנית תחזור בפורמט שהיא נערכה כבר לפני שני עשורים כאשר משעל שכיום מגיש ברדיו 103FM יקבל את המושכות להוביל את התכנית גם בגלגולה החדש והכנסת שעברה שינויים רבים מאז.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יעזור. כמו שהביאו את אשתו של סער השנוא (ל"ת)
    טרחנות 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור