טלוויזיה

אברי גלעד בהלם: זו ההפתעה שחיכתה לו בשידור ברשת 13

המוזיקאי ומנחה ערוץ הילדים לשעבר, יפתי, השתתף באופן מפתיע בשישי האחרון בתוכנית "אל תפיל את המיליון" עם אישתו כרמל. האם הם זכו בכסף וכמה הם הסכימו לתרום לעמותה?
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
תוכנית השעשועון של "רשת 13", "אל תפילו את המיליון" עם אברי גלעד, חזרה לאחרונה בעונה חדשה ומפתיעה. בשישי האחרון, הצטרף אל התוכנית המוזיקאי ומנחה הטלוויזיה מהעבר, שזכור במיוחד מימיו בערוץ הילדים, יפתי קרזנר, שהיום הוא אחד מייסד חברת הסטארט-אפ המצליחה קיסתרה שגייסה לאחרונה כ-76 מיליון דולר.
לתוכנית, הגיע יפתי מלווה באישתו כרמל. הם התקדמו מספר רב של סיבובים והודיעו כי למרות שלא זכו, הם יעבירו תרומה של 18 אלף ש'קל לעמותת SOS חיות לאחר שיתוף הפעולה שקיימו עם הוצאת ספר הילדים של קרזנר 'כלבה בשם קים'.
 
למי ששכח, הזיכיון לשידור התכנית בישראל הוענק לראשונה ל"קשת", אז זכיינית ערוץ 2, ששידרה את התוכנית בין השנים 2010–2011. השם שנבחר באותה תקופה היה "אל תפיל את המיליון". התוכנית שודרה בימי שישי, והוגשה על ידי ארז טל. 
ב-2021, כעשור לאחר מכן, פורסם כי התוכנית תשוב לשידור, והזיכיון הועבר לידי רשת מדיה, המפעילה את ערוץ 13. שם התוכנית שונה ל"אל תפילו את המיליון", ואת הגרסה החדשה מנחה אברי גלעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה