טלוויזיה

ארץ נהדרת מתחרטת שירדה מהמסך? "השמועות שיצאנו לפגרה היו מוגזמות"

אחרי שהח"כ אלמוג כהן נקלט מזמין תושב שדרות שיתפרץ כביכול באותנטיות לראיון עמו בחדשות 13, יוצר ארץ נהדרת 'מולי שגב' כתב בטוויטר שלו: "השמועות שיצאנו לפגרה היו מוגזמות", התסריטאי הראשי דוד ליפשיץ הוסיף: "האיש המצחיק במדינת ישראל בפער", ליאור חורב כתב: "בקצב הזה ארץ נהדרת מיותרת"
מערכת ice | 
ארץ נהדרת, נשות הקואליציה (צילום קשת 12)
הראיון בשידור חי של ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) אמש (רביעי) יהיה הדבר הכי ויראלי כנראה בשבוע הקרוב, אבל לא בגלל דברים מרגשים שאמר בו, אלא שבריאיון שנערך לחדשות 13 – נתפס הח"כ במצלמה מביים את ההתפרצות ומזמין אותה בטרם החל השידור. אפילו הכותבים של ארץ נהדרת נהנו על חשבונו.
יוצר ארץ נהדרת 'מולי שגב' כתב בטוויטר שלו: "השמועות שיצאנו לפגרה היו מוגזמות", התסריטאי הראשי דוד ליפשיץ הוסיף: "האיש המצחיק במדינת ישראל בפער", ליאור חורב כתב: "בקצב הזה ארץ נהדרת מיותרת".
 
כהן כתב בכעס על חשיפת הדברים שנאמרו אוף דה רקורד: "את האדם שראיתם, אני לא מכיר. הוא דיבר איתי לפני השידור ואז חשבתי שיהיה נכון שיתפרץ כדי להשמיע את הזעקות האמיתיות של תושבי שדרות בערוץ התעמולה 13. גאה שהצלחתי לגרום לדרוקר להשמיע את הקול שלו".
 
גם ינון מגל זעם על הערוץ המתחרה שלו: "אתם יודעים מה מטורף בקטע הזה? שערוץ 13 מוציאים תיעוד אוף רקורד של מרואיין שלהם ותוקעים לו סכין. אין גבול", ברשת התייחסו לאירוע כמובן בזלזול גדול.
הראיון המביך של ח"כ כהן נערך אתמול לעיתונאי אורי קואל מחדשות 13. כהן שהקים לשכה מאולתרת בשדרות, הגיש את המיקרופון לתושב העיר שהתפרץ לשידור וזעק בכאב: "תושבי שדרות לא טבח לטרור במדינת ישראל. אנחנו לא ילדי ברווזים שטובחים בנו. זה כבר דור שלישי שנפגע פה".
 
אלא שרביב דרוקר חשף הערב בערוץ 13 כי המצלמה ומכשיר ההקלטה פעלו עוד טרם החל הראיון בשידור חי, והם קלטו את חבר הכנסת, כמה דקות לפני כן, מזמין את עוזרו אביחי ואומר לו: "תגיד לו להתפרץ לשידור בזמן שאני מדבר, שיגיד משהו שיכול להרים לי, שייצא נגד". וכך אכן היה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה