טלוויזיה

הפתעת ענק ב'מרוץ למיליון': איש העסקים הזה יתמודד בתכנית?

גיא רוזן בן ה-58, שמשמש בתפקיד סגן יו״ר חברת תנובה לוהק לעונה החדשה, מי שינסה לעזור לו לזכות בתכנית יהיה בנו הסטודנט עידן רוזן בן ה-26 שיחד עם אביו ייצא להרפתקה של פעם בחיים
מערכת ice |  1
המירוץ למיליון, קשת 12

מנחה חדש לריאליטי ההרפתקאות 'המרוץ למיליון' שתחזור דווקא בקשת 12 כבר יש. בשבועות האחרונים נערכו אודישנים למתמודדים לעונה הקרובה אותה ינחה יהודה לוי. האם אחד מאנשי העסקים הבולטים בישראל יצטרף בעונה הקרובה גם כן?

על פי פרסום ראשון ב-TMI, גיא רוזן בן ה-58, שמשמש בתפקיד סגן יו״ר חברת תנובה לוהק לעונה החדשה, מי שינסה לעזור לו לזכות בתכנית יהיה בנו הסטודנט עידן רוזן בן ה-26 שיחד עם אביו ייצא להרפתקה של פעם בחיים.
רק לאחרונה נודע, כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, החברות הטובות הדוגמנית שביט ויזל ומאמנת הכושר ליקי רוזנבג ירוצו יחד למליון. ולצדם גם שני רווקים לוהטים, האחד מהם בנו של אגדה.
 



יפתח רמון, בנו של האסטרונאוט הישראלי הראשון בחלל, אילן רמון, שנספה בתאונה הקשה של מעבורת החלל קולומביה ב-2004, ירוץ עם חברו הטוב סהר קורן בעונה הקרובה של הריאליטי.

אגב, לוי הוא הגרוש של שלומית מלכה, חברתן הטובה של השתיים. בהמשך צפויים גם ליהוקים של זוגות אנונימיים. יש לציין כי מדובר בשם מפתיע ומסקרן שכן לוי לא עשה הגשה של תכנית ריאליטי עדיין בקריירה הארוכה שלו. השחקן היה בין המועמדים המובילים לקבל את תוכנית הריאליטי בקשת 12, כאשר כבר נערכו כבר פגישות בין הצדדים, שניהם הביעו נכונות וכעת החוזה הרשמי נחתם.
 


אגב, לוי הכריז על קבלת התפקיד רק לאחרונה וכבר ערך פגישת עבודה ראשונה עם הצוות שילווה אותו בסדרה המדוברת שחוזרת למסך אחרי שירדה לפני מספר שנים ברשת 13 בשל עלויות הפקה יקרות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה ליהודה לוי המנחה החדש למירוץ למיליון (ל"ת)
    שרי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור