שיווק ופרסום

כוכבת המרוץ למיליון בשיתוף פעולה חדש: זה המוצר שהשיקה

רשת האופנה עדיקה משיקה קטגוריית ביוטי חדשה ולראשונה תוביל אותה יוצאת המרוץ למיליון ואשת העסקים אן זיוי. במסגרת שיתוף הפעולה זיוי תשיק בלעדית באתר את הבושם החדש של מותג הביוטי שלה ANNZI
מערכת ice | 
אן זיוי (צילום שילת מזרחי)
רשת עדיקה, מבית קבוצת גולף, משיקה היום (ה') שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם האושייה, המגישה ואשת העסקים אן זיוי. מותג האופנה משיק קטגוריית ביוטי חדשה ובפעם הראשונה תשתף פעולה עם זיוי על ידי מכירת קולקציית מוצרי הביוטי Annzi.
במסגרת שיתוף הפעולה הרשת תשיק גם את הבושם החדש של המותג Annzi, עליו זיוי עבדה כשנתיים. הבושם החדש, שיימכר בלעדית ברשת האופנה, מתאים לשני המינים ולו ניחוח נקי ופרשי.
 
לצד הבושם, קטגוריית המותג תכלול מוצרי שיער, מוצרים לשיזוף עצמי, מברשות גוף, קונסילר לפנים ומוצרי הגנה מפני השמש. טווח המחירים של המוצרים יהיה 66-349 שקלים ויהיה ניתן להשיגם באונליין ובחנויות של הרשת בדיזינגוף סנטר, עזריאלי ת"א, קיריון, ביג אשדוד ועיר ימים בנתניה.
מרשת עדיקה נמסר: "אנו גאים ונרגשים להגדיל את היצע מוצרי החברה ומהיום להציע גם מוצרי קוסמטיקה ואיפור על ידי שיתוף הפעולה עם אן זיוי, אשר המותג שלה גודל וצובר תאוצה גדולה מאז הקמתו. החיבור עם אן היה מידי והתאים כמו כפפה ליד מיד לאחר הפגישה הראשונה. היה ברור שאן היא הדמות האידיאלית להוביל את עולם הביוטי בעדיקה לראשונה. אנו סמוכים ובטוחים כי שיתוף הפעולה עם אן יהיה מוצלח ויגדיל את קהל הלקוחות שלנו".
אן זיוי הוסיפה: "אני מתרגשת להצטרף למשפחה מושלמת כמו עדיקה ולהיות הראשונה שתוביל את עולם הביוטי במותג כל כך גדול ואהוב, זה רגע מרגש עבורי. לא יכולתי לבקש בית טוב יותר עבור המוצרים שלי. מהשנייה הראשונה הרגשתי שאנחנו יכולים לעשות דברים מטורפים ביחד וזאת רק ההתחלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה