טלוויזיה

עינב גלילי מגיעה לקשת 12: זו התוכנית החדשה שתגיש

התוכנית שתעלה בעוד כחודש בשם 'מסיבת עיתונאים' תשודר בימי שבת בשעה 16:00, תסכם את השבוע דרך עיניהם של עיתונאים מובילים מהתעשייה בישראל, בעריכתו של שניר בידרמן. גלילי תיתן גם היא את הזווית המיוחדת שלה
מערכת ice | 
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
העיתונאית והמגישה הוותיקה, עינב גלילי, שבשנה האחרונה הייתה עסוקה ברדיו כאן של תאגיד השידור, תעלה בעוד כחודש עם תוכנית פוליטית חדשה בערוץ קשת 12 בשם 'מסיבת עיתונאים', כך ice  מפרסם היום (שני) לראשונה.
התוכנית, שתשודר בימי שבת בשעה 16:00, תסכם את השבוע דרך עיניהם של עיתונאים מובילים מהתעשייה בישראל, בעריכתו של שניר בידרמן. גלילי תיתן גם היא את הזווית המיוחדת שלה.
 
כזכור, גלילי עבדה בשני העשורים האחרונים בתוכניות סאטירה, דוקו, אקטואליה, ראיונות ושעשועונים ברשת ובתאגיד השידור הציבורי, וכן משתתפת בימים אלה כפאנליסטית ב'פגוש את העיתונות'.
בעבר גלילי הייתה חברה קבועה בפאנל 'מצב האומה' לצד ליאור שליין, גורי אלפי ואורנה בנאי בערוץ 10 ולאחר מכן בערוץ רשת 13 לאחר הפיצול של ערוץ 2. עד לאחרונה הגישה עם אור ישראלי את תוכנית הבוקר של רדיו תל אביב.
הקריירה של גלילי היא בין הארוכות בעולם התקשורת. עוד בשנת 1987 הופיעה בתוכנית המתיחות 'סתם בצחוק' בהנחיית ארז טל ששודרה בפורים. בשנת 1990 הופיעה בתפקיד "קריינית הרצף" בתוכנית הטלוויזיה הסאטירית 'העולם הערב', לצד ארז טל ואברי גלעד. בשנת 1993 הגישה את תוכנית המשחק האינטראקטיבי 'דובל'ה' בחינוכית 2.
בשנת 1998 הגישה את התוכנית 'החופש הגדול' בטלוויזיה החינוכית. הגישה עם יורם ארבל את תוכנית הספורט 'הדקה ה-91' בערוץ 2. הגישה את תוכנית הרדיו ההומוריסטית היפות והאמיצות ברדיו תל אביב עם מיכל ניב, עד להתאבדותה של ניב בינואר 2000. בתחילת שנות ה-2000 הופיעה גלילי בערוץ 2 ברשת. היא הנחתה את תוכנית הראיונות 'שולחן לשניים' ואת תוכנית הבוקר 'העולם הבוקר' לצד אברי גלעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה