טלוויזיה

כוכב השוטרים בווידוי חושפני: "לא מתבייש, זה מי שאני"

סדרת הדרמה האהובה חזרה לאחרונה למסך בעונה שניה. שלומי יפרח, מי שמגלם את הדמות המרכזית המוכרת כ"מאור עזרא", חושף כעת מה עבר עליו בצילומים
מערכת ice |  1
השוטרים (צילום קשת 12)
"התלבטתי המון איך לחשוף ולכתוב את הפוסט הזה ואם בכלל", כתב השחקן שלומי יפרח בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלו, והוסיף, "אבל ממש היה בא לי לשתף את מה שקרה לי באחד מימי הצילום של העונה השנייה של השוטרים".
כוכב סדרת הדרמה המצליחה שהחל את צילומי העונה הראשונה כמעט כאנונימי, חזר יחד עם קאסט השחקנים לצילומי העונה השניה, הפעם כדמות מוכרת ולאחר ההצלחה שגרפו עם שידורי העונה הראשונה. אבל את מה שעבר עליו באחד מימי הצילום הוא לא צפה.
"ביום הצילום כשצילמנו את הסצנה שבה שגית (מיקה המקסימה) אשתו של מאור עזרא באה לבקר ביחד עם עורכי הדין אני עליתי על מדי האסיר, שמתי נק (סאונד) והייתי מוכן. בפינת העין ראיתי את מיקה בחדר האיפור והאיפור התקופתי שלה ביחד עם מדי האסיר הכתומים פשוט החזיר אותי לגיל 6, אולי טיפה פחות", כתב יפרח לעוקבים וחשף מרכיב משמעותי בחייו, "זכרון פשוט עטף אותי והזכיר לי את איך היינו קמים מוקדם בבוקר, אמא שלי הייתה מתאפרת ועושה פן ואז היינו לוקחים מונית שירות מאשדוד לצומת ביל״ו ומשם עוד מונית שירות מעבר לכביש לתחנה ברמלה ומשם מונית שירות אחרונה לעבר כלא 'איילון' שמה אבא שלי ריצה עונש מאסר, כל זה היה מלווה בתיק כבד עם בגדים שאמא שלי הייתה סוחבת ועד שהיינו מגיעים ונכנסים כבר כל האיפור שלה היה נמרח והפן נהרס".
"כל הזיכרון הזה פשוט יצא ממני בבת אחת וסיפרתי את זה בחדר האיפור מול כל הנוכחים" המשיך ושיתף בפוסט, "פתאום הבנתי, זאת פעם ראשונה שחשפתי מול אנשים שאבא שלי ישב בכלא, אנשים שגדלו איתי והקרובים אליי כמובן שידעו אבל אנשים מבחוץ לא..עכשיו אתם גם כן יודעים...
 
"לא שאני מתבייש בזה או באבא שלי, זה חלק ממני וזה עשה אותי למה שאני היום אז למה בעצם אני פורק את זה כאן? כי הרבה שואלים אותי למה להיות שחקן? איך זה להיות שחקן? אז רציתי פשוט לפרוק את זה אליכם, כי בשביל הרגעים האלו אנחנו משחקים, התמודדות עם זכרונות יפים וגם פחות".
 

סדרת הדרמה-פשע, החלה את שידורי העונה הראשונה שלה בשנה שעברה, והפכה להיות סדרת הדרמה הנצפית ביותר מאז פיצול ערוץ 2, עם נתון של 18.8%, נתון שלא היה מבייש גם ממוצע עונתי לריאליטי או תוכניות דגל. בעונה הנוכחית הנתונים עדיין לא מטפסים לגבהים האלה, ויחד עם זאת שומרים על רף יפה מאוד לסדרת דרמה, ומשאירים אבק בתחרו מול 13, כשרוב הסדרה עוד לפנינו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין במה להתבייש??? חבל. חבל מאוד. (ל"ת)
    ישראל 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור