תקשורת ומדיה

חיים אתגר מזועזע: "בעל לא יכול להניף סכין לעבר אשתו"

חיים אתגר התייחס לטענות נגד התחקיר שלו על ליבי נחימובסקי: "במקרה של ליבי יש עובדות והכרעת בית משפט. בסוף הגבר, בעלה לשעבר, הורשע בעבירת אלימות בבית המשפט - הוא הורשע בתקיפת בת זוג ובאיומים ותועד בקולו מאיים על אשתו, בהזדמנויות שונות. אשתו לא הורשעה. ממש לא. התלונה נגדה נגנזה"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
אתמול בערב שודר ב"חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12, סרט על סיפור הגירושין המורכב של ליבי ויעקב נחימובסקי. הסרט הגיע כתגובה לכאורה לתחקיר של כוכב הרשת דניאל עמרם שטפל על ליבי האשמות קשות, וזכה על שלושת חלקיו למאות אלפי צפיות ביוטיוב. חיים אתגר העלה סדרת ציוצים בנוגע לתחקיר המדובר והמשיך להדגיש את חשיבות התחקיר מבחינתו.
אתגר כתב בסדרת ציוצים כך: "בעולם שלנו, למרבה הצער, נשים מאויימית ונתונות לאלימות בלתי פוסקת וגרוע מזה - הן לא מקבלות מענה. לא במשטרה ואפילו לא בכנסת. מסרבים להאמין להן. מאשימים אותן, את הבגד שלבשו, את ההתנהגות שלהן, אבל לא את התוקף. וכשמדובר באשה יפה וכוכבת תקשורת, רצח האופי קל הרבה יותר. אבל במקרה של ליבי יש עובדות והכרעת בית משפט. בסוף הגבר, בעלה לשעבר, הורשע בעבירת אלימות בבית המשפט - הוא הורשע בתקיפת בת זוג ובאיומים ותועד בקולו מאיים על אשתו, בהזדמנויות שונות. אשתו לא הורשעה. ממש לא. התלונה נגדה נגנזה. היא עברה פוליגרף. אפשר לעשות הרבה דברים בזוגיות".
 
"היא יכולה להיות רעילה, בני הזוג יכולים לאבד אמון זה בזו. כל זה קרה לליבי ויעקב. מי אשם בזה? לא יודע. אבל כל זה לא אומר שבעל יכול להניף סכין מטבח לעבר אשתו ולהגיד לה ״את זה את רוצה״? אנחנו כמו תמיד נהיה שם כדי להגן על נשים, גם אם זה עולה לי בהשמצות אישיות. לא מתרגש. כך קרה עם ישראל אור שנתמך בידי כוכבי רשת ושלל פוסטים, שי אביטל ועוד מתחזים ונוכלים שסיימו בכלא. כאב לבנות זה חלק ממשימת חיי-לסייע לנשים. להעצים אותן. שיאמינו להן ושהעולם יהיה ידידותי יותר עבורן".
לאחר שהצד של ליבי השיב מלחמה אתמול ושידר בפריים טיים הקלטות מביכות של יעקב, הבעל מגיב. יעקב נחימובסקי טוען כי ליבי הרבתה לשלוח נגדו תלונות כזב על התעללות משום ש"בישראל ניתנה חסינות לנשים מתלונות כזב, ובית המשפט הישראלי מקבל תלונות נשים ללא ראיות".
 
יעקב טוען כי לפני כשבועיים, "מיהרה ליבי לגנוז תלונה חדשה שהגישה...לאחר שהחוקרים הטיחו בפניה תיעוד שצילמתי בו אני כלל לא נכנס לביתה". יעקב ממשיך כי "כמו גם הטענות בקמפיין הם טענות בדים. ביקשתי להגיע לאולפן ולשטוח בשידור חי את טענותיי בגיבוי ראיות, אולם סורבתי בטענה שהתכנית מוקלטת."
 
לאחר מכן הטיח יעקב האשמות במערכת התכנית של קשת 12, שכזכור נטען ע"י דניאל עמרם כי הסרט נעשה בעקבות לחצי חברת קסטינה תקשורת שמפיקה את "חשיפה" ועבדה עם ליבי. "ברור כי אין מדובר בתחקיר", כתב יעקב. "אלא בקמפיין יחסי ציבור שנועד להנשים את קריירת המשחק של ליבי."
עם זאת, יעקב גם מצר על ההקלטות שלו שנחשפו: "אני מבקש לא להתייחס לשבבי ההקלטות עליהן אני מצר בימים אלו, מדובר במילים קשות בהן שגיתי, מילים שלא פעם אף נאמרו כלפיי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה