טלוויזיה

ערוץ 14 נכנס בשטראוס: "ביטוי מביך להתנשאות ונסיון לחנך"

לאחר ההודעה על הפסקת הפרסום בערוץ, החברה חוטפת ביקורת מנגד: "נסיון לחנך מחדש, באמצעות החתמה על אמנוֺת, את מאות אלפי הצופים של ערוץ עכשיו 14. מוטב ששטראוס תתמקד בטיב ואיכות המוצרים שלה, במקום לנסות לחנך את הציבור"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
לאחר הסערה הגדולה סביב ערוץ 14 וההתבטאות השנויה במחלוקת של הפאנליסט ארי שמאי, הסערה האמתית הגיעה, כאשר חברת שטראוס שיגרה הערב (שני) מכתב דחוף לערוץ בו הודיעה על הקפאת הפרסום באופן מיידי. כמובן שגם התגובה של החברה לא עברה בלי מענה מצד הערוץ עצמו.
מערוץ עכשיו 14 נמסר: "ההחלטה של חברת שטראוס הינה ביטוי מביך של התנשאות ונסיון לחנך מחדש, באמצעות החתמה על אמנוֺת, את מאות אלפי הצופים של ערוץ עכשיו 14. מוטב ששטראוס תתמקד בטיב ואיכות המוצרים שלה, במקום לנסות לחנך את הציבור".

עוד קודם לכן ינון מגל, מגיש הפטריוטים יצא במתקפה חריפה: "שטראוס הכריזה מלחמה נגד ערוץ 14: עופרה שטראוס המיליארדרית האולטרה שמאלנית, שנהנית מהכסף של עם ישראל, הודיעה שתפסיק לפרסם בערוץ 14 בעקבות האמירה אמש של ארי שמאי, וזאת למרות ששמאי הורחק מהערוץ".
 


עוד הוסיף: "זו מלחמה פוליטית. הם רוצים לחנוק את הערוץ. ולסתום לכם את הפה. תעשו עם זה מה שאתם מבינים, אני מפסיק לקנות אותם. והמיליארדים של עופרה לא מזיזים לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה