טלוויזיה

ניב רסקין בווידוי מצמרר: "נפרדתי מהחיים, הקלטתי צוואה"

לקראת עליית הסדרה החדשה 'סיפור אמיתי', המגיש שיתף סיפור ביזארי במיוחד שקרה לו: "צעקתי לגיא סודרי, היום סמנכ"ל חדשות 12 והעורך הראשי של המהדורה: 'גיא, תודה רבה שהבאתם אותי אל המוות שלי'. נפרדתי מהחיים. הייתי בטוח שאני את הלילה הזה לא אשרוד, עם אריות שמרחרחים לי מחוץ לאוהל"
מערכת ice |  14
ניב רסקין (צילום מסך 12)
סיפור שכזה, אפילו העיתונאי והמגיש הוותיק ניב רסקין לא שמע. בתקופה הקרובה הוא יצלול לתוך הסיפורים הישראליים הכי מדהימים שקרו עם "סיפור אמיתי" תכניתו החדשה שתעלה אחרי החדשות בקשת 12 ובפרק פתיחת העונה יפגוש את עדי שרון, שנחטף על ידי המאפיה הצ'צ'נית כשהיה בן 12. 
בראיון לנסלי ברדה הוא סיפר: "ב'חדשות הבוקר' אנחנו עוסקים כל יום בהרבה מאוד סיפורים שמתפרסמים, זאת תוכנית יומית שעוסקת בהרבה מאוד אייטמים מעניינים, אבל רמת העיסוק היום-יומי והטירוף החדשותי שמסביבנו, לא מאפשרים בעצם לעקוב אחרי סיפורים ולרדת לעומקם. חדשות מטבען הן מהירות, רגעיות, דינמיות - בטח במדינה מלאת החדשות הסוערות שבה אנחנו חיים".
 
עוד סיפר: "הרעיון ב'סיפור אמיתי', זה ללכת לסיפורים המעניינים והמסקרנים, חלקם לא זכורים, ולספר אותם מזווית אחרת - לרדת לעומקם של דברים ולגלות דברים אחרים. יצאנו עם תובנות אחרות לגמרי מאלה שנכנסנו איתן - וזה הרעיון. צללנו לתוך סיפורים מרתקים, וכמעט בכל סיפור כזה שהתחלנו אותו עם מחשבה מסוימת, סיימנו אותו עם מחשבה אחרת לגמרי. הסיפור סחף אותנו למחוזות שלא האמנו שנגיע אליהם".
רסקין נזכר גם בראיון עם ורד אסייג אמיר, אלמנתו של סייר הביטחון מעיריית תל אביב, חן אמיר ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי בתל אביב: "ראיינתי אותה במהלך השבעה. היא סיפרה מי היה חן, הגבורה שלו, הדרך שבה נפל והעובדה שנשארה עם שלושה ילדים בבית. זו התמודדות: איך מסבירים להם, איך מספרים להם. מודה שדמעתי בריאיון הזה, אני לא מפסיק לחשוב עליו וגם ימים אחרי, זה עדיין נוגע. אנחנו מדווחים לצערנו על הרבה פיגועים, אבל בסוף, כשהשבעה נגמרת והמצלמות הולכות, כשזה כבר לא בכותרות, יש כאן אלמנה עם שלושה ילדים שצריכה לשקם את החיים שלה ולהתחיל אותם מההתחלה. מצד אחד להתאבל ולכאוב את זה שחן הלך, ומצד שני להיות חזקה ליד הילדות שלה ולשדר שהיא עדיין אותה אמא חזקה ששומרת עליהם. היא רוצה שהבית ימשיך להיות שמח, כפי שהיה תמיד. הריאיון איתה ללא ספק מלווה אותי, היא מאוד ריגשה אותי".
כמו כן סיפר: "מבחינתי ריאיון מוצלח זה ריאיון שבו האדם הצליח באמת לסיפור את הסיפור שלו. העניין פה זה לא לשאול את השאלות, אלא לדעת לשמוע את התשובות. צריך לנהוג בכבוד ולהיות רגיש לכל מרואיין, לתת לו את מלוא הקשב והעניין. אני מנסה להגיע באופן הזה לכל ריאיון שאני עושה. לפעמים אתה רואה אנשים שמראיינים כלאחר יד. אני, ביום שארגיש שאין בי את הרעב והרגישות לשמוע, להקשיב, להסתקרן ולתת את הבמה, זה היום שבו אצטרך לעשות עם עצמי חושבים. העניין פה זה לא לשאול את השאלות, אלא לדעת לשמוע את התשובות".
במקביל, רסקין עצמו גם חווה לא מעט סיפורים ביזאריים למדי, לדוגמה, בטיול אחד באפריקה שבו מצא את עצמו בסכנת חיים: "נסענו לפני כמה שנים לטיול באפריקה וישבנו בכל מיני לודג'ים, מלונות בספארי בטנזניה, בסרנגטי. לילה אחד החלטנו שנישן באוהלים. ישנו במחנה שהייתה אמורה להיות בו שמירה, אבל לא הייתה שמירה. היינו אשתי ואני עם עוד זוג חברים. בלילה הלכנו לישון והגיעו לאוהל הזוגי שלנו כל מיני חיות, מחזירים ועד אריות, שהסתובבו מחוץ לאוהל ורחרחו. אני מודה שרעדנו מפחד בלילה הזה".
עוד סיפר: "הייתה לנו מצלמת וידיאו קטנה ואפילו הקלטתי צוואה שם. צעקתי לגיא סודרי, היום סמנכ"ל חדשות 12 והעורך הראשי של המהדורה: 'גיא, תודה רבה שהבאתם אותי אל המוות שלי'. נפרדתי מהחיים. הייתי בטוח שאני את הלילה הזה לא אשרוד, עם אריות שמרחרחים לי מחוץ לאוהל. ממש ישנו על האוכל, כדי שלא יריחו אותו ויחדרו לנו לתוך האוהל. זה היה מפחיד מאוד".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ניב רסקין
    רות יהל 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברוך השם שנותרת בחיים, ושאנו זוכים ליצפות בתוכניות המדהימות שלך. שתיזכה לאריכות ימים בעז"ה.
    סגור
  • 9.
    ולא חשבת לזרוק ת'אוכל במקום לישון עליו? (ל"ת)
    חחחחח 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    פחדן עלוב
    הרצל החוזה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    רסקין פחדן עלוב ילדונת עם צמות. עשיתי פעמיים ספארי בסרנגטי ובטנזניה במקוומות יותר קשוחים וישנ ו בחוץ בלי שום בעיות ו בלי פחד. אריות לא אוכלים בני אדם אלא אם מתגרים בהם וגם זה רק אם הם ברעב קיצוני. בפעם הבאה קח חיתולים רסקה שלא תחרבן במכנסיים. .
    סגור
  • אתה איש מוזר ולא מבריק (ל"ת)
    קוראת 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 7.
    סיפור
    טרמפיסטית 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בסוף יום לימודים באוניברסיטה, ובכדי לחסוך עלויות נסיעה הייתי עומדת ביציאה כדי למצוא טרמפ הביתה. היה יום קבוע שאיזה מלאך היה עוצר- זה היה רסקין. תודה לך איש יקר
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    מעניין את התחת. (ל"ת)
    ני 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • ואת מי אתה מעניין ביביסט עלוב וטיפש
    ללא שם 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ואת מי אתה מעניין ביביסט עלוב מאוס וטיפש
    סגור
  • אולי הוא שמאלן כמוך שכבר כל מי שלא מסכים איתו הוא Bביסט (ל"ת)
    פאדי 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    הקלטה אינה צוואה כדין
    עו''ד 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מר רסקין הנכבד, מקווה שמאז שובך מהג'ונגלים ערכת צוואה כדין. בישראל צוואה מוקלטת אינה צוואה. https://www.eldar-adv.com/%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%AA
    סגור
  • 4.
    ערוץ שמפיץ שנאה נגד חובשי כיפות
    מנחם 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 8
    הערוץ שמפיץ שנאה נגד יהודים שומרי תורה צריך להיסגר
    סגור
  • 3.
    רסקין = בעצם
    אילן 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לצערי רסקין לקה במחלת ה"בעצם". בחדשות הבוקר אמר לא מזמן 3 פעמים בעצם במשפט של 6 מילים כולל!. אם גם בתוכנית החדשה שהיא לא שידור חי הוא גם מדבר ככה אז תודה חבל ושלום. קשה לשמוע.
    סגור
  • ואתה לוקה במחלת הביביזם
    ללא שם 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואתה לוקה במחלת הביביזם אתם הביביבטים חולי נפש
    סגור
  • 2.
    רסקין
    אביעד 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה קרה גם זה מושעמם כל השכנזים ניתפק להם המח
    סגור
  • 1.
    ממש מעניין אדם רגיש
    סימי 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רסקין אדם מאוד עיניני ורגיש
    סגור