טלוויזיה

מגישת האח הגדול כבר לא בסכנה? המשטרה בהודעה דרמטית

החשוד בהטרדה מאיימת של מגישת 'האח הגדול' לירון ויצמן, שנאלצה להתחמש באבטחה צמודה בתקופה האחרונה, נחקר הבוקר במשטרה בחשד להטרדה מאיימת על ידי חוקרי מחוז תל אביב
מערכת ice | 
לירון ויצמן (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
על פי פרסום של ישראל בידור היום (ראשון), החשוד בהטרדה מאיימת של מגישת 'האח הגדול' לירון ויצמן, שנאלצה להתחמש באבטחה צמודה בתקופה האחרונה, נחקר הבוקר במשטרה בחשד להטרדה מאיימת על ידי חוקרי מחוז תל אביב.
בשבוע שעבר, על פי פרסום ראשון בוואלה! בעקבות שורה של עשרות הטרדות שספגה מנחת "האח הגדול", לירון ויצמן, שותפתו להגשה של גיא זוארץ, הוחלט ברשת 13 להצמיד לה מאבטח אישי. לצד זאת, למשטרה הוגשה תלונה נגד האדם החשוד בהטרדה של ויצמן.
עוד דווח כי במהלך השבועות האחרונים ויצמן הייתה נתונה להטרדות חוזרות ונשנות מצד אותו אדם שחשוד במעשים. המטריד שלח לה עשרות נאצות באופן יומיומי והתקשר ללא הרף ממספר רב של טלפונים שטנים, חלקם חסויים, כשהוא מדבר באופן אישי נגדה ונגד האח הגדול.
 
ויצמן קיבלה הודעות קשות למכשירה: "את שליחה של יצורי אופל" ו"את משרתת את כוחות הרוע".  טרם התקבלה תגובת לירון ויצמן לעובדה שהוצמד לה מאבטח שילווה אותה בתקופה הקרובה.
חשוב להזכיר כי טרם ההטרדה עלו לאוויר כמה פוסטים לא נכונים הקשורים למגישה, בהם נטען שקיבלה הודעה על סיום דרכה "האח הגדול" ופוטרה מתפקידה, דבר שלא קרה מעולם, לצד ציטוט שלא אמרה: "טעיתי, לקחתי את החוק לידיים, מאחלת בהצלחה לגיא ויעל מקווה שהטעות הקשוחה שעשיתי תסלח לי איזה יום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה