טלוויזיה

סוף עצוב: כוכבת הריאליטי האהובה נרצחה במסיבת הטבע

מתמודדת ופיינליסטית העונה השניה של המטבח המנצח MKR, עדיאל טויטו, השתתפה בפסטיבל המוזיקה האלקטרונית נובה ברעים, ומאז נעדרה, הוכרזה כאחת הנרצחות בטבח

מערכת ice | 
עדיאל טויטו (צילום מסך המטבח המנצח)

בשורות קשות. הפיינליסטית של המטבח המנצח MKR בקשת 12, עדיאל טויטו שהוכרזה כנעדרת מאז פסטיבל נובה בשבת הקודמת, כאשר לפי גרסאות שונות שהגיעו לבני משפחתה הם סוברים כי היא עדיין בחיים וסחבת פציעה מירי שספגה, התבררה כאחת הנרצחות והיום (שני) תיערך לוויתה בבית עלמין סגולה.

טויטו התמודדה בעונה השניה של המטבח המנצח MKR, בשיפוטם והובלתם של השף חיים כהן והמסעדנית רותי ברודו. בן זוגה לתחרות היה שלומי גוזלן, ויחד הם הגיעו לגמר התוכנית והפכו לזוג מצליח בתחרות.
 


בראיון למאקו, סיפרה אחותה של טויטו כי היא עדיין נשחבת נעדרת לאחר שהשתתפה במסיבת נובה, ולפי חלק מהעדויות שהגיעו לידיהם, היא נראתה בחיים לאחר שספגה יריות בבטנה אך הצליחה להתחבא.

עדיאל טויטו ושלומי גוזלן, מתוך המטבח המנצח בקשת 12

בראיון לפני שבוע סיפרה אחותה על הרגעים בהם גילו מה מתרחש, "אמא שלי התקשרה אליה ב-07:30, היה צלצול, היא לא ענתה. היא שלחה לה הודעה בוואטסאפ, היא הבינה מה קורה, היא דאגה לה. אחרי זה הטלפון כבר היה כבוי, לא היה זמין. חברה שהייתה איתה אמרה שעדי נהרגה. היא כתבה לנו בהודעה: 'עדי נהרגה, ירו בנו, יורים בנו'. זאת ההודעה הראשונה שקיבלנו, היא שלחה תמונה של היד שלה כשהיא מדממת, היא אמרה שהיא מסתתרת מתחת לרכב. בשלבים מתקדמים יותר, החברה התקשה לדוד שלה וסיפרה לו שירו בהם, אז שומעים שהרכב מתחיל לנסוע, ואותה צועקת: 'לא, לא, לא. ירו בי. אני מתה, אני אוהבת אתכם'".
מעדות אחרת שהגיעה לידי המשפה סיפרה אחותה, "יום אחרי קיבלנו שיחת טלפון מחבר שפגש אותה במסיבה והוא אמר שהוא הסתתר יחד איתה, שהוא ראה אותה ושירו בה בבטן - אבל שהיא בחיים"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה