תקשורת ומדיה

יאיר שרקי חוטף מינון מגל: "מתבכיין שאנשים שונאים אותו"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, מגיב למתקפה של כתב חדשות 12, יאיר שרקי, נגדו: "מתבכיין שאנשים ברחוב שונאים אותו ואת הערוץ שלו. ואז עוד מגייס את אחיו הלוחם ומאשים אותי כדי לקבל לייקים"
תום נחום |  1
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
העימותים בין אנשי התקשורת מערוצי החדשות השונים נמשכים, כאשר הפעם במוקד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שחשף סיפור מפתיע על עיתונאי 'ידיעות אחרונות' ופאנליסט חדשות 12נדב איל, אשר הגיב בהרחבה למתקפות של אנשי ערוץ 14 נגדו ונגד חבריו בחדשות 12, כאשר כעת, לאחר שיאיר שרקי חשף כי הותקף ברחוב על ידי צופה ערוץ 14 והאשים את ינון מגל, הגיע תורו של מגל להגיב.
מגל כתב נגד שרקי כך: "האיש יושב כל ערב, ומטנף על נתניהו בערוץ שהתגייס לקמפיין ההסתה להפלת רוה"מ תוך כדי מלחמה, ואח"כ מתבכיין שאנשים ברחוב שונאים אותו ואת הערוץ שלו. ואז עוד מגייס את אחיו הלוחם ומאשים אותי כדי לקבל לייקים. את גלית "מוצצי דם" גוטמן ואמנון "אלימות המתנחלים" אברמוביץ' הוא מעולם לא גינה..".
 
שרקי כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך לצד קטע וידאו: "יושב לצהריים עם אחי הלוחם שיצא לאפטר מהמילואים. כבר בהתחלה שומעים משולחן ליד מישהו שמנסה להתגרות ״ערוצי התבהלה״. התעלמנו. הבנאדם סיים לאכול וניגש אלינו. התחיל שוב לצעוק ולאיים באלימות. מילא עליי, אבל על אחי. מגרונו צועק את הרעל והטקסטים שמשמיע ינון מגל בערוץ 14. ההסתה הזאת עליו".
 עוד כתב שרקי: "גם בשגרה זה לא סביר. אבל איזה איש מעוות צריך להיות כדי לראות לוחם עם נשק בזמן מלחמה ולהתחיל לצעוק עליו בגלל מקום העבודה של אחיו. תוצאה של הסתה רעילה ומחלחלת שיותר מידי זמן שתקו עליה. והכל במעטפת כאילו פטריוטית. עד כאן".
 
מי שבחר להגיב לשרקי הוא פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, שכתב בתגובה לציוץ שלו כך: "שרקי, תזמין אותי לאולפן אני אספר לך מה צועקים לנו בבתי הקפה בצפון תל אביב. ולריקלין בהבימה. ובנמל בשבת. ומה צועקים לחרדים בפארק הירקון. יא פופוליסט מנותק בשקל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרקי - אוהבים אותך, תתעלם מכל הביביסטים המטושטשים .... (ל"ת)
    ממשלת טרללת 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור