טלוויזיה

ערוץ 14 הותקף בהפגנת המשפחות החטופות: "לא הגיעו לעמדת השידור"

ינון מגל סיפק תיעוד של התקיפה וכתב: "כתבת ערוץ 14 מיר יונה הותקפה בעצרת למען החטופים ע"י פעילים פוליטיים שלא נתנו לה לשדר מן המקום, ולכן היא נאלצה לדווח מחוץ לעצרת. חבל שעל הארוע השתלטו בעלי עניין פוליטיים שלא יודעים גבול"
מערכת ice |  1
כתב ערוץ 14 בהפגנה (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ עכשיו 14 טוען כי הגיע לסקר אמש (מוצ"ש) את עצרת משפחות החטופים. אך לצערם, פעילים פוליטים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו לכאורה את צוות הצילום של הערוץ ולדבריהם לא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק. 
ערוץ 14 מסר על כך: "כמו כל עם ישראל, ליבנו עם המשפחות והחטופים. נמשיך ללוות אותם ולהתפלל לחזרתם הביתה במהרה". אבל מסתבר שבעוד יש כאלו שמגנים כל תקיפה של צוות צילום מכל ערוץ אחר, יש מי שמטיל ספק בגרסה.
 
ינון מגל סיפק תיעוד של התקיפה וכתב: "כתבת ערוץ 14 מיר יונה הותקפה בעצרת למען החטופים ע"י פעילים פוליטיים שלא נתנו לה לשדר מן המקום, ולכן היא נאלצה לדווח מחוץ לעצרת. חבל שעל הארוע השתלטו בעלי עניין פוליטיים שלא יודעים גבול".
דוד ורטהיים מוואלה מצדו טען: "תעלומה: ערוץ 14 הוציא הערב הודעה לפיה: ״צוות הערוץ הגיע לסקר הערב את עצרת משפחות החטופים לצערנו, פעילים פוליטים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו את צוות הצילום של הערוץ ולא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק״. סיון כהן מנחת העצרת אומרת לי: ״לא ראיתי שום תקיפה. מה שכן, חיפשתי במשך שעה את כתבת הערוץ שבכלל לא הגיעה לעמדת השידור״.

עוד כתב: "קיצר, קשה לדעת אם הייתה תקיפה או לא, ומאיזה סוג. כרגע הכל רגוע והם בעמדות השידור כמו שאר כלי התקשורת. כמה מתוך העצרת ישדרו? נראה. אוף, עכשיו תגיע כינרת בראשי ולא תבין את הציוץ ותצווח ותעשה רעש. טעות שבכלל נכנסתי לזה. מתי אלמד?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנרכיסטים נמאסתם ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור