טלוויזיה

הח"כ שהתעלף בחדשות 12 הובך בדיון: "להזמין לך אמבולנס?"

כשעלה בוועדת הכספים הנושא של עמותת אחים לנשק, ח״כ בליאק הציע להזמין לאלמוג כהן אמבולנס אחרי שלאחרונה פונה מאולפני חדשות 12 בעקבות התקף חרדה. כהן זעם ותקף: "אתה צוחק עלי שיש לי פוסט טראומה? אין לך בושה?"
מערכת ice |  9
אלמוג כהן (צילום מסך חדשות 12)
במהלך הדיון של ועדת הכספים בנוגע להקלות מס לעמותות, עלו לא מעט תלונות על אחים לנשק. ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני אישרה הקלות במס ל-96 עמותות. זאת במסגרת סעיף 46 לפקודת מס הכנסה ואחים לנשק היו בין העמותות.
כשעלה הנושא של העמותה מעוררת המחלוקת, חרף תרומתה הרבה בזמן המלחמה, ח״כ בליאק הציע להזמין לאלמוג כהן אמבולנס אחרי שלאחרונה פונה מאולפני חדשות 12 בעקבות התקף חרדה. כהן זעם ותקף: "אתה צוחק עלי שיש לי פוסט טראומה? אין לך בושה?".
 
לגבי בליאק מדובר במהלך לא כל כך מכובד מצדו, לאחר שהוא עצמו זעם לא פעם כשברשתות החברתיות לעגו לעובדה שהוא סובל מגמגום ואף דרש לשפר את השיח בנושא של לקויות כאלו ואחרות.
 
בדיון עצמו, ח"כ אלמוג כהן: "לגבי עמותת אחים לנשק, בדיון הקודם אמר ארז אורעד, שזו עמותה ששינתה והפעילות שלה רק למאמץ המלחמתי, ואין להם פעילות אחרת חוץ מפעילות למאמץ המלחמתי, אני מברך על כך. לפני מספר ימים העמותה לקחה שמות של חללינו הקדושים, לצורך התנגחות בממשלה, במדיניות שלה ובראש הממשלה, אין לי בעיה שמתנגחים בראש הממשלה, יש לי בעיה שהפרו התחייבויות".
ארז אורעד, רשות המיסים: "הדברים הגיעו לאוזנינו, אנחנו יכולים לומר שקיבלנו נתונים ואנחנו בודקים אותם מול העמותה, הנושא בבדיקה מול העמותה. לנושא גם כך יש אישור מאוד קצר מועד, לחצי שנה. אני לא יכול לומר איזה נתונים מפאת חיסיון, נבדוק את זה מול העמותה, בסוף הבדיקה נעדכן אתכם". ח"כ אלמוג כהן: "לזכות העמותה יאמר שהם התנצלו והודו, אז הבירור אמור להיות מאוד קצר, יש לשלול להם את סעיף 46".
ח"כ ולדימיר בליאק: אני חושב שאחים לנשק עשו טעות בעצם השימוש של שמות הנופלים, טוב שהתנצלו והורידו. להבנתי יש הבדל בין התנועה לעמותה, התנועה היא תנועה פוליטית שהוקמה בשנה האחרונה, העמותה קיבלה אישור לפי סעיף 46, שנחשפתי לפעילותה המבורכת למען המפונים, הילדים, העסקים הקטנים, הקימו חמ"ל מטורף לזיהוי הנעדרים, מערך הסעות, אין מספיק זמן כדי לתאר את זה, לכן אין מקום לשלול מהם את האישור הזה. אני מבין שיש ניסיון של גורמים מסוימים לפגוע פוליטית בתנועה. אני מכיר את נושא הסעיף, אחרי המלחמה אני מתכוון לגייס מספר מסוים של מתנדבים, נסרוק את כל תשומות הרבנים בנושאים הפוליטיים, נזהה את הקשר שלהם לעמותות שקיבלו סעיף 46, ונגיש בקשה מסודרת לשלילת האישורים שלהם".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כל הכנסת, הממשלה והעומד בראשה צריכים לעוף (ל"ת)
    רפי 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    עם טיפוסים כמו אלמוג, למדינה יש פוסט טראומה! (ל"ת)
    יהודי 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    אלמוג כהן אתה משועמם
    אלמוג 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמוג אתה משועמם שזה מה,שאתה נותן לכתבים? במקום זאת היית קצת חושב על הציבור ועושה את מלאכתך. אבל זה לא.. סתם לידיעה, לא קונים את הסיפור של ההתקף, אדם שבאמת בהתקף חרדה היה פועל גם למען העם שלו.
    סגור
  • 5.
    חבר כנסת בליאק כמה נמוך אפשר לרדת היכן היית ב07.10
    יואל 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח"כ שמגמגם מעיז להעיר לח"כ שעבג חוייות קשות? כמה נמוך אפשר לרדת לא נפל לך האסימוןצכי לע נאנסו קרובי משפחות שלך? בושה שאתה חבר כנסת
    סגור
  • 4.
    מאיפה לפיד הגריל את הבליאק הזה?
    רוני-חיפה 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי יותר אהבל מלפיד שזה ממש קשה להיות ...
    סגור
  • 3.
    אלמוג כהן יודע בכלל מה זאת בושה?
    שרה תרבות 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בושה זה כשיש ח״כ כמו אלמוג כהן. פופוליסט חסר מוח ( וכן גם חסר בושה)
    סגור
  • היכן אתה היית ב07.10 כשאלמוג כהן נלחם פנים טל פנים מול (ל"ת)
    אריאל 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בעולם מקביל
    שלום 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ח"כ מלגלג על הגמגום של בליאק והמדינה רועדת מגינויים
    סגור
  • 1.
    יכל להיות גרוע יותר לשנהים
    מה מי ? 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מגמגם וגם חרדתי
    סגור