המותג הפרטי: מייצר תחרות ומקצץ במחירים – הפרק השלישי בסדרת הרשת קונים חכם
קונים חכם היא שמה של סדרת רשת חדשה מבית אתר ice ובשיתוף רמי לוי – בסימן צרכנות נבונה והתנהלות פיננסית אחראית. והפעם: המותג הפרטי. איזה אפקט מייצר המותג הפרטי בשוק ואיך מורידים מחירים מבלי לפגוע באיכות המוצרים? אלי דדיה, מנהל המותג הפרטי ברמי לוי, מפזר את סימני השאלה
במציאות של יוקר מחייה ועליית מחירים, צרכנות נבונה מקבלת משנה תוקף. קונים חכם היא סדרת רשת חדשה מבית אתר ice ובשיתוף קבוצת רמי לוי, שתסייע לבצע את רכישת סל המזון באופן מושכל, מאוזן ואחראי.
הפרק השלישי בסדרה שם את הפוקוס על המותג הפרטי והאפקט שהוא מייצר בשוק הקמעונאות בישראל. "המותג הפרטי מסייע להגברת התחרות", מצהיר אלי דדיה, מנהל המותג הפרטי ברמי לוי. "בנוסף, הוא מציע חיסכון של עשרות אחוזים בסל המזון ומגביר את ההיצע על המדפים".
"אנחנו רואים מעבר של יותר ויותר אנשים מהמותגים המוכרים למותג הפרטי", מתארת יפית אטיאס, סמנכ"לית השיווק ומנהלת הפעילות העסקית ברמי לוי. "הלקוחות היום חכמים יותר, הם כבר לא קונים על אוטומט. הם בוחנים את המוצרים ורק אז מקבלים החלטה".
על התהליך שעובר כל מוצר פוטנציאלי בדרך לארסנל המוצרים של הרשת, היא מספרת: "לפני שמוצר חדש נכנס למותג הפרטי של רמי לוי, הוא מחויב לעבור את סיירת האיכות שלנו. רק אם הוא עומד בקריטריונים מחמירים, והמחיר יכול להיות אטרקטיבי עבור הצרכן, אנו מקדמים אותו למדפי הסופר".
צפו בפרק המלא.
לפרקים נוספים בסדרת הרשת ולכל הכתבות והטורים בפרויקט קונים חכם לחצו כאן
בשיתוף רמי לוי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לבדוק מחיר וגם כמותעוזי 10/2022/27הגב לתגובה זו0 0לפעמים החבילה זהה אבל המשקל שונהוכמות הפריטים באריזה שונה.לכן לא להשוות מחיר חבילה אלא מחיר ליחידה.סגור


