שיווק ופרסום

מיזם חדש ומרגש למען משפחות החטופים הוצב בחיפה

נשים רבות ממגוון האוכלוסיות במדינה התאגדו על מנת ליצור את "שטיח התקווה הטובה". פרוייקט זה הוקם על מנת להבליט את כוחה של הקהילה בימים קשים

מערכת ice | 
שטיח התקווה הטובה (צילום ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה)
כ-1,500 נשים מכל רחבי הארץ - יהודיות, ערביות, בדואיות ודרוזיות התנדבו לקחת חלק במיזם תמיכה חדש למען משפחות החטופים והמשפחות השכולות ויחד יצרו את "שטיח התקווה הטובה", המוצג החל מהיום בטיילת חוף דדו.
פרוייקט "שטיח התקווה הטובה" נועד לחבר בין נשים מכלל מגוון האוכלוסיות במדינת ישראל, על-ידי עשייה משותפת של שטיחונים, העשויים בעבודת יד, ולהבליט גורל משותף ואת כוחה של הקהילה בימים קשים של מלחמה.
במשך כחודש וחצי הכינו הנשים 700 שטיחונים, אשר יחד יצרו שטיח ענק בשטח של 1,500 מ"ר. "השטיח התקווה הטובה" מוצג החל מהיום (ראשון) בסמוך ל"רחבת המחוללים" שבטיילת חוף דדו.
ביצירת השטיח ביקשו משתתפות המיזם להביע הזדהות וליצור תחושת שותפות עם המשפחות השכולות ועם משפחות החטופים מכל רחבי הארץ.
הפרוייקט, אותו אוצרת יעל ניצן, נעשה בסיוע אגף החופים של עיריית חיפה ובחסות מוזיאון "מורשת נשים פורצות דרך", אשר עתיד לקום בחיפה, בשכונת ואדי סאליב, במהלך החודשים הקרובים.
מנהל אגף החופים בעיריית חיפה, יחיאל (חיליק) אמסלם: "עיריית חיפה פועלת ככל אשר לאל ידה להעלאת המודעות להשבת החטופים. מיזם זה מצטרף לשאר הפעילויות, שאותן אנו מקיימים למען מטרה חשובה זו, דוגמת צביעת תחנת ההצלה בחוף זמיר, משחים ומירוצים חברתיים, משטים וטורנירי כדורעף ופוצ׳וולי שנערכו בחופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה