שיווק ופרסום

שינויים בצמרת אגד: הדובר המיתולוגי עזב, זה משרד היח"צ חדש

תחום הדוברות והיח"צ בשינויים משמעותיים באגד: הדובר המיתולוגי רון רטנר פרש לפני למעלה משנה, ותחום הדוברות עבר תחת אגף השיווק בראשותה של קרן לייזרוביץ שנכנסה לתפקיד רק לאחרונה. גם בגזרת היח"צ שינויים עם כניסתו של משרד חדש במקומו של משעל ורניק | כל הפרטים
יהודה לוינגר |  2
אגד (צילום shutterstock)
תחום הדוברות באגד עובר שינויים משמעותיים ורה-ארגון, וזאת עם פרישתו של הדובר המיתולוגי רון רטנר כבר לפני למעלה משנה. בענקית התחבורה מעלים הילוך, ולתפקיד אחראית כלל מערך השיווק והתקשורת מונתה קרן לייזרוביץ לפני כארבעה חודשים.
לסמנכ"לית השיווק החדשה של אגד, שנכנסה לפני כ- 4 חודשים לחברה, ניסיון רב בתחום, כאשר בתפקידה האחרון כיהנה במשך 4 שנים בתפקיד סמנכ"לית חטיבת השיווק והחדשנות בבזק, לפני כן שימשה בתפקידי שיווק בכירים בחברת Wix, פרטנר ו-yes. 
עם השינויים, תחום הדוברות עובר תחת אחריותה של לייזרוביץ.
 
עוד שינוי משמעותי הוא מעבר של אגד למשרד יח"צ נוסף, עם תום החוזה של משעל ורניק עם ענקית התחבורה. משרד היח"צ משעל ורניק סיים לפני תקופה קצרה את ההתקשרות עם אגד, והמשרד החדש שקיבל את תקציב אגד הינו של משה דבי - דבי תקשורת.

קרן לייזרוביץ', סמנכ"לית השיווק באגד. צילום: רונן טופלברג
חברת התחבורה המרכזית בישראל עברה שינוי דרמטי לפני כשנתיים, עם מכירתה  לקיסטון של רוני בירם וגיל דויטש. מאז כבר יצאה לגיוס ענק של מאות מיליוני שקלים, ורק לאחרונה זכתה במכרז של קווי עוטף ירושלים עם חברת הבת "דרך אגד". בנק דיסקונט יממן את הפרוייקט ב-340 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוברת אגד
    שלומי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לך קרן בתפקידך החדש
    סגור
  • 1.
    נוו באמת
    יורם מכרכור 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהגים משתינים לתוך כוס בשנת 2024..לאן הגענו.
    סגור