שיווק ופרסום

תחרות המיתוג יוצאת לדרך: עד מתי ניתן להירשם במחיר מיוחד?

יוזמת ISRAEL BRAND AWARD 2024 מספקת במה לחברות ואנשים פרטיים שהצליחו להפוך את מוצרם למותג נחשק וייחודי וכוללת 19 קטגוריות ביניהן: היי טק, יופי ובנקאות. הגשת עבודות תתאפשר עד לתאריך ה-31 ביולי. המייסד מסר בהתרגשות: "זהו אירוע שכולו מוקדש למיתוג, חדשנות ועיצוב"

מערכת ice | 
מיתוג (צילום pixabay)
במציאות בה לכל אחד קיים פרופיל אחד לפחות ברשת חברתית אחת וגם האדם הפרטי למד את חשיבותו של תחום המיתוג. הצורה בה המוצר מוגש לקהל היא לא פחות חשובה מהמוצר עצמו ולעיתים אף יותר. הבוקר (שלישי) נפתחה ההרשמה המוקדמת לתחרות ISRAEL BRAND AWARD 2024 ביוזמת המרכז למיתוגBrand Academy  ובשיתוף יפעת תקשורת וחברת KANTAR ישראל.

צילום: רמי זרנגר
במסגרת התחרות תינתן במה לחברות ואנשים פרטיים כמו מעצבים שהצליחו באופן עצמאי להפוך את השירות או המוצר שלהם למותג נחשק וייחודי. היא תכלול 19 קטגוריות וביניהן: היי טק, בנקאות ושוק ההון, מזון, יופי, תרבות כאשר בכל קטגוריה יבחרו שלושה זוכים- מקום ראשון, שני ושלישי.
 
"אנו נרגשים להוציא לדרך את תחרות המיתוג של ישראל, המצדיעה למהלכי המיתוג פורצי הדרך בשנתיים האחרונות", מסר יריב עמית, מנכ"ל החברה ויזם התחרות. "זהו אירוע שכולו מוקדש למיתוג, חדשנות ועיצוב". לפרטים נוספים על התחרות ולהרשמה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של המרכז. רישום מוקדם ובמחיר מיוחד יהיה זמין עד לתאריך 31 במאי. הגשת עבודות תתאפשר עד לתאריך ה-31 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה