שיווק ופרסום

זאת הכוכבת המפורסמת שזכתה להוביל את הקמפיין החדש של מקדונלד'ס

רשת המזון הענקית משיקה מוצר חדש ולכבוד כך מגייסת לקמפיין את אחת מהכוכבות הגדולות בישראל. מי זאת ומה יכלול הקמפיין?
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום shutterstock)
אחרי שכבשה את הרשת וזכתה להצלחה אדירה, כוכבת הרשת, עומר לוי, מעלה הילוך ומקבלת לראשונה קמפיין בכיכובה. לוי, שנחשבת לאחת מיוצרות התוכן המובילות בארץ, תככב בקמפיין החדש והמושקע של מקדונלד'ס - איתם יש לה קשר עמוק.
הקמפיין החדש נועד כדי לדם את המוצר החדש של רשת המזון המהיר -  סנדוויץ' Crunchy Crunch Royal. הקמפיין יעלה בתפוצה רחבה בדיגיטל, בסושיאל, בשילוט חוצות, חסויות ובכל הערוצים של מקדונלד'ס ובסניפי הרשת.

צילום: עופר חג'יוב
לוי מתחזקת מתחזקת עמודי אינסטגרם וטיקטוק עם מאות אלפי עוקבים, אליהם היא מעלה סרטונים וויראליים, הקשורים בעיקר לאוכל מושחת וטעים. כל סרטון שלה זוכה למיליוני צפיות ובמקדונלד'ס הבינו את הפוטנציאל הגלום באושיית הרשת והחליטו לגייס אותה לטובת קידום המוצר החדש.
זאת לא הפעם הראשונה בה הכוכבת משתפת פעולה עם מקדונלד'ס. מותגים רבים משתמשים בכוכבי רשת כדי לקדם את עצמם בסרטונים ויראליים בקרב הקהל הצעיר שמבלה את עיקר זמנו בטיקטוק ובאינסטגרם. בחודש ינואר האחרון, העלתה לוי סרטון לקידום הרשת שזכה למיליון וחצי צפיות.
 
@omerlevi7 העיקר הכוונה 🤷🏻‍♀️ #עומרלוי פרסום ממומן בשיתוף @מקדונלד׳ס ישראל ♬ צליל מקורי - Omer Levi
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה