שיווק ופרסום

גל מלכה ומריאנו אידלמן בקמפיין משעשע לכאל | פרסומת השבוע

הקמפיין של חברת כאל, בניצוחו של משרד הפרסום מנצ', משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. בזכות הבחירה בשחקנים המוכשרים גל מלכה ומריאנו אידלמן והקפדה על תסריט יצירתי, המסר השיווקי של חברת כאל עבר בהצלחה
מערכת ice |  1
מלכה בקמפיין כאל (צילום כאל)

חברת האשראי והתשלומים "כאל", אשר נמצאת בבעלות בנק דיסקונט, משיקה פתרון חכם ויעיל ללקוחותיה. מדובר בכרטיס האשראי Cash Cal אשר מעניק למשתמשיו כסף בחזרה על כל קנייה ודורש רק 1% עמלת מט״ח .

הכרטיס החדש של חברת כאל כולל הטבות שונות; פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה, הנחה על כל הקניות בחו״ל ובאתרי אונליין, כסף חזרה בקניות מט"ח ואף הטבת כניסה לטרקלינים ברחבי העולם.
בכדי שהמסר השיווקי יועבר בהצלחה לקהל היעד, החליטה חברת כאל לבחור בדמויות אהובות על ידי הציבור הישראלי. השחקנית גל מלכה, שכיכבה בסדרות המצליחות "המפקדת" ו-"גוף שלישי", נבחרה להוביל את הקמפיין החדש.
 לצידה, מככב הקומיקאי מריאנו אידלמן, אחד הטאלנטים הגדולים של תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" אשר מדבב את דמות הקרקל המצוירת. בזכות הבחירה בצמד השחקנים המוכשרים, הכתיבה היצירתית ומלאת ההומור, הצליחו מיטב המוחות במשרד הפרסום מנצ׳ להחדיר את המסר השיווקי של חברת כאל לקהל היעד.
 




דבר המשרד:
כל כך הרבה דברים אנחנו עושים על אוטומט. לא כי זה הדבר הנכון או המשתלם ביותר, אלא פשוט כי אנחנו רגילים. גם כשמדובר בכסף שלנו, אנחנו פונים באוטומט אל הבנק ולא באמת בודקים אם יש אופציות יותר טובות, אז מסתבר שיש.

כאל מזמינה את הציבור הישראלי לצאת מהאוטומט, לסגור בכאל וליהנות מתנאים טובים יותר מהבנק – בכרטיס האשראי ובהלוואות. את השפה החדשה של חברת כאל, באמצעות משרד הפרסום מנצ', מובילים זוג פרזנטורים רעננים ומפתיעים: גל והקרקל.
גל, הלא היא גל מלכה, כוכבת הסדרות "בגוף שלישי" ו-"המפקדת" היא השם החם בתעשיית הבידור, זוכה לאהדה מקיר לקיר ומשדרת גובה עיניים ואמינות. הקרקל (לא חתול!), בדיבובו של לא אחר מריאנו אידלמן, מכוכבי ארץ נהדרת ואחד הקומיקאים האהובים בישראל. הקרקל שלנו חד, ישיר ומצחיק. הוא יודע לקבל החלטות פיננסיות חכמות, והוא משתגע כשהוא נתקל בבני אדם, שבניגוד אליו ולגל, פועלים על אוטומט ומחמיצים הזדמנויות.
דבר הפרזנטורית - גל מלכה

זכות גדולה להיות חלק ממשפחת כאל. אני שמחה במיוחד שבחרו בי כאישה להוביל קמפיין גדול לחברה פיננסית, ומקווה שזה יהיה מקור השראה עבור נשים נוספות להעז ולחלום בגדול. אני רוצה להוקיר תודה לכל הצוות המדהים שעבד על הקמפיין הזה שכולל שימוש חדשני ב-AI ליצירת הקרקל שלי. קיבלנו המון תגובות מדהימות ועדיין מקבלים, תודה לכולם.


האתגר הכי גדול בפרויקט:
אחד האתגרים הגדולים בתהליך היה פיתוח דמות הקרקל. עבודת האנימציה והתלת על הדמות עברה גלגולים רבים וארכה חודשים ארוכים, במטרה להגיע לדיוק מירבי. גם תהליך בחירת הקול שמאחורי הקרקל היה יסודי ובלתי מתפשר. המשימה הייתה לברוא דמות שאי אפשר יהיה שלא להתאהב בה! מלאת הבעה, חן, אסרטיביות, חכמה והומור.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אני לא חתול, אני קרקל!
סיפור מעניין
לאורך הצילומים גל הייתה צריכה לדבר לעצמה ולעיתים נעזרה בדמות קרקל מקרטון.
משימת המשחק הייתה מאתגרת יותר אבל היא הצליחה בגדול.
קרדיטים:
לקוח כאל:
נויה פרסול קפלינסקי - מנהלת מחלקת  שיווק ופיתוח מוצרים.
גינת זהבי - מנהלת תחום תקשורת שיווקית
מנהלת קריאייטיב: ענת יצחקי עבו
קריאייטיב: קובי אדרי, אביגיל בן בסט
ניהול לקוח: אלעד לוי, רעות יניב רחום.
הפקה: נעמה בלז, רוני ברגמן
אסטרטגיה: תמר צינמון
פרזנטורית: גל מלכה
מדובב את הקרקל: מריאנו אידלמן
ניהול וייצוג: רינת איתן, ADD
חברת הפקה: מולה הפקות בע"מ
מפיקים אחראיים: רונית מולה, יוסי בנחמו
מפיק ראשי: אורי סדלינסקי
במאי: רני כרמלי
מלהקת:  אנה פיינשטיין
עוזרת במאי: עידית יבנין
צלם: מנו קדוש
סט דרסר: מאיר גורי, רחלי לוין
סטיילינג: ליאת אשורי, עמית גואטה
איפור: אדיר פימה, מירב לויסון, אינגריד זיברט
שיער: זיו אמסלם
מפיק פוסט: דניאל טורונצב
עורך אופליין: דדן עוזיאל
און ליין ואפטר: אלעד רוזנטל, ירין אהרונוב, אמיר שורק, סוסלן ביטנוב
אנימטורים:
ערן לזר
מאיה גליק
רומה בלוז
שגיא כהן
יעל בגל בר נתן
מיקס סאונד: הודי בן ארי סאונדהאוס

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה קרקל או מרגול ,???
    יוליה 05/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (כן אני רוסיה)
    סגור