שיווק ופרסום

סטטיק עושה 157,000 שקל ב-3 דקות: מי פתח את הכיס?

 סטטיק זיכה את "על הראסי" בחשיפה מחודשת ובמאות אלפי שקלים. הסכום יתחלק בין שבעת היוצרים שלקחו חלק בכתיבת השיר, ביניהם רון ביטון, ירדן פלג (ג'ורדי), איתי שמעוני, עמית מרדכי, עידו נצר ודור גליכר
מערכת ice | 
סטטיק (צילום פייסבוק/ סטטיק)
קבוצת התקשורת פרטנר השיקה ביום ראשון האחרון קמפיין חדש בהובלת הפרזנטור סטטיק. הקמפיין מבוסס על השיר "על הראסי" של סטטיק ומקדם את רשת Private 5G המתקדמת של פרטנר, אותה השיקה בשנה האחרונה. אבל כמה באמת הוא ירוויח עבור הקמפיין המדובר?
על פי פרסום של מאקו, בעסקה שהפתיעה את תעשיית המוזיקה הישראלית, נחשף כי סטטיק מכר את זכויות השימוש בלהיט "על הראסי" תמורת כ-157 אלף שקלים לטובת קמפיין הפרסום החדש של פרטנר. השיר, שיצא לפני כשנתיים במסגרת אלבום הבכורה "לירז" וצבר מאז 3.6 מיליון צפיות ביוטיוב, זוכה כעת לחשיפה מחודשת בערוצי הטלוויזיה השונים כשהוא מתנגן ברקע פרסומות הדור החמישי של החברה.

דווח כי הסכום שקיבל סטטיק נמוך משמעותית מהמקובל בשוק הישראלי, העומד כיום על 200-250 אלף שקלים לשיר בקמפיין פרסומי. הסכום יתחלק בין שבעת היוצרים שלקחו חלק בכתיבת השיר, ביניהם רון ביטון, ירדן פלג (ג'ורדי), איתי שמעוני, עמית מרדכי, עידו נצר ודור גליכר, מה שמסביר אולי את התמורה הנמוכה יחסית שהתקבלה עבור זכויות השימוש.
כאמור הקמפיין מתכתב עם מבצע הביפרים שהתרחש בלבנון ומציג את הטלפונים הניידים כמכשירים 'טיפשים', כל עוד הם אינם מחוברים לרשת הדור ה-5 של פרטנר, ונציין כי הקמפיין נמצא בהובלת משרד הפרסום מקאן תל-אביב והבמאי שחר סגל.
דירוג nPerf הבינלאומי קבע בדוח לסיכום שנת 2024 כי "המנויים של חברת פרטנר נהנו מהביצועים הטובים ביותר באינטרנט דור 5 בישראל. הצלחתה של פרטנר בהתמקדות בדור ה-5 מדגישה את תפקידה כחלוצה בטכנולוגיות ניידות מתקדמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה