שיווק ופרסום

אייל גולן משתלט על שוק האופנה בישראל: המותג שלו בבשורה חשובה

קולקציה חדשה מבית מותג האופנה של הזמר אייל גולן LAYMR בשיתוף המעצבת שני למאי
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום שי כהן ארבל)
הזמר אייל גולן מציג את הקולקציה החדשה והמרגשת במסגרת המותג Laymr בשיתוף פעולה עם המעצבת שני למאי, בעלת המותג .fill rouge הקולקציה החדשה אשר מיוצרת בישראל נולדה מתוך חזון משותף להעניק לגברי ישראל את האפשרות להתלבש באיכות גבוהה, תוך שמירה על מחירים נגישים.
הקולקציה משלבת בדים נושמים, גזרות מדויקות וייצור כחול-לבן עם דגש על נוחות ואיכות בלתי מתפשרת. המעצבים שאבו השראה מהמוטיבים של חופש, נוחות וסטייל, ויצרו את הקולקציה כדי ''שתוכל להתאים לכל רגע בחיים – מבייסיק יומיומי המתאים לכל יום עבודה, דרך בגדי ים לחופשה קיצית על חוף הים במיקונוס ועד לערב חגיגי ואלגנטי''.
מהמותג נמסר: ''במהלך תהליך העיצוב, הושם דגש רב על כל פרט– מהבחירה הקפדנית של הבדים והגוונים ועד שלבי התפירה. כל פריט בקולקציה נבחר בקפידה כך שהתוצאה היא בגדים המציעים חוויית לבוש איכותית ומיוחדת, שמזמינה אותך לשדרג את המראה היומיומי שלך.
 
מחירי הקולקציה החדשה של LAYMR נעים בין 179 שקל ל-459 שקל בסך הכל ומציעים מגוון פריטים לא רק מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינת הנגישות - בעיצוב וייצור מקומי, באיכות ובסטייל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה