שיווק ופרסום
לאחר שהסיכה הפכה לסמל יום הזיכרון: קבוצת התקשורת קוטפת פרסים
הזוכה הגדולה בפרסי יחסי הציבור הייתה קבוצת התקשורת "Baysberg Team". אחד מהפרסים שקיבלה היו על יחסי הציבור לעמותת "דם המכבים" והסיכה שהפכה לסמל יום הזיכרון

הזוכה הגדולה של טקס פרסי "האריה השואג" של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור, הייתה קבוצת התקשורת "Baysberg Team" שזכתה בשלושה פרסים.
הקבוצה זכתה בפרס הראשון בקטגוריית לייף סטייל. זאת על עבודת יחסי הציבור הבינלאומיים שעשתה למרתון ירושלים, כשהציבה במרכזה את סיפורה של האתלטית האוקראינית, ולנטינה ורצקה. האתלטית, נמלטה מאוקראינה עם תחילת המלחמה והגיעה לישראל לרגל המרתון, מעשה שתפס כותרות ראשיות בכל רחבי העולם.
גם ביחסי הציבור למגזר השלישי והרביעי (עסקים חברתיים ועמותות ללא מטרות רווח), קטפה החברה את המקום הראשון. יחסי הציבור לעמותת המשפחות השכולות, "דם המכבים", הן שזיכו את החברה בפרס הנחשק. הסיבות לזכייה היו בין השאר הסיכה החדשה של העמותה שהושקה לפני כשנתיים, ונענדה על ידי עשרות משפיענים לרגל יום הזיכרון, בהם יו"ר הכנסת ונשיאת בית המשפט העליון. הסיכה הפכה לסמל ביום הזיכרון של 2023, כשישראלים מכל קצוות החברה ענדו אותה כאות הזדהות עם הנופלים.
הקטגוריה השלישית שבה זכתה הקבוצה הייתה בניהול משברים ומאבקים ציבוריים על קמפיין "הידברות עכשיו" שנעשה עבור המכון למדיניות העם היהודי (JPPI).
עוד ב-
מנכ"ל קבוצת Baysberg Team, אלמוג בייסברג: "בזיעת אפך תאכל לחם הפרסים האלו אומנם נראים זוהרים, אבל הם תוצאה של עבודה סיזיפית, ימים בלי לילות, יצירתיות, רגישות ציבורית ואמונה בדרך". עוד הוא הוסיף: "תודה מיוחדת למשה קלוגהפט שהוביל את האסטרטגיה בקמפיין "הידברות עכשיו" ולליאור ליברובסקי על הובלת קמפיין "דם המכבים", ובכלל על חברות אמיתית וכנה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה