שיווק ופרסום
"59 מי יודע?": הקמפיין שישודר בתור פרסומת הזהב
קבוצת ראובני פרידן יוצאת במהלך תקשורתי למען שחרורם המיידי של החטופים. הקמפיין ישודר בתור פרסומת הזהב בהפסקת הפרסומות בגופי השידור המובילים

לקוחות משרד הפרסום ראובני פרידן, חברת הדיגיטל ארלו וסוכנות פרסום הנדל"ן ROOF, תרמו למהלך שנועד להחזיר את נושא שחרור החטופים לראש סדר העדיפויות הלאומי, שנעשה בשיתוף עם מטה משפחות החטופים.
הדרך בה בחרו במשרד הפרסום להעביר את המסר, שישודר כפרסומת הזהב במהדורות המרכזיות של קשת ורשת, כולל סרטון של שתיים וחצי דקות עם תמונות ושמות החטופים. הסרטון מתחיל עם שירה נוגה של ילדה "59 מי יודע?" על רקע מנגינת השיר המוכר מליל הסדר "אחד מי יודע?".
עוד ב-
לאחר מכן, השחקן ליאור אשכנזי מבצע קריינות של כל אחד משמות החטופים. התנדבות זו של השחקן מגיעה בנוסף לפעילות החברתית הרבה שלו בנוגע לסוגיה כאובה זו. השחקן גם מנחה בכל מוצ"ש את הטקס בכיכר החטופים ופעיל במטה החטופים. הסרטון מסתיים בקריאה מצד אשכנזי: "אלוהים אדירים. תוציאו את כולם עכשיו!".
אסף גריס, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "קשה להאמין אבל זה הפסח השני ברציפות שהאחים והאחיות שלנו נמקים במנהרות בעזה. לצערנו, המודעות הציבורית לנושא החטופים הולכת ופוחתת ואיתה גם הסיכוי לשחרורם בקרוב. תודה ללקוחות שלנו שנרתמו כדי להחזיר את הנושא לראש סדר העדיפויות. אין זמן – חייבים את כולם בבית עכשיו!"
אסף גריס, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "קשה להאמין אבל זה הפסח השני ברציפות שהאחים והאחיות שלנו נמקים במנהרות בעזה. לצערנו, המודעות הציבורית לנושא החטופים הולכת ופוחתת ואיתה גם הסיכוי לשחרורם בקרוב. תודה ללקוחות שלנו שנרתמו כדי להחזיר את הנושא לראש סדר העדיפויות. אין זמן – חייבים את כולם בבית עכשיו!"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה