שיווק ופרסום
אלדן בקמפיין מוסיקלי לכבוד יום העצמאות | הפרסומות הטובות של השבוע
לכבוד יום העצמאות, חברת אלדן יצאה בקמפיין מוסיקלי עם השיר "ארץ" של הזמרת אילנית. בזכות הבחירה בשיר אהוב והצגת סיטואציות אותנטיות, הצופים הצליחו להתחבר בקלות לערכיו של המותג הישראלי | אלו הפרסומות הטובות של השבוע
הפרסומת החדשה של חברת הרכב אלדן הצליחה לרגש רבים מאיתנו בימים כה מורכבים. בקמפיין המוסיקלי, עליו אחראי משרד הפרסום 'אברהם', נחשפו הצופים לרגעים מיוחדים שכל ישראלי יכול להזדהות עמם.
בין היתר, נחשפו הצופים לשלל רגעים מרגשים; זוג צעיר שלראשונה עובר לגור יחד, פגישה של אב עם בתו החיילת לאחר ימים רבים מחוץ לבית ולחבורה של בני ובנות נוער שמבלים יחד בליל ירח מלא לצד גיטרה ומדורה גדולה.

(צילום: משרד הפרסום אברהם)
באמצעות הצגת סיטואציות חברתיות שונות שכל ישראלי יכול להזדהות איתן, הצליחה אלדן להעביר את המסר השיווקי לקהל היעד. החברה הישראלית מלווה במשך שנים את הנהגים והנהגות בדרכים ותמשיך לעשות כן.
מיטב המוחות במשרד הפרסום אברהם החליטו להעביר את המסר השיווקי באמצעות שימת דגש על הרגש. על כן, השיר שנבחר להוביל את הקמפיין הוא השיר "ארץ" של הזמרת אילנית. כידוע, השיר זכה להצלחה מסחררת לאחר שיצא לאור בשנת 1976. השיר נכנס בסוף שנת 1976 למצעד הפזמונים ברדיו, והגיע אף לראש המצעד.
נוכח העובדה כי מדובר בשיר מוכר ואהוב על הישראלים, הוא נבחר לשמש כפסקול לקמפיין של אלדן. אין ספק, מהלך אסטרטגי זה נועד למשוך את תשומת ליבם של הצופים לפרסומת, ליצור קרבה והזדהות עם המותג הישראלי ובכך לייצר בידול בין אלדן לבין המתחרות בשוק.
דבר המשרד
אנחנו באברהם מלווים את אלדן כבר קרוב ל-7 שנים ולכן בכל פעם שאנחנו בכבישים אנחנו תמיד מבחינים ברכבי אלדן. הם בכל מקום, צפון ודרום, תל אביב וירושלים, ערים גדולות וישובים רחוקים עם שמות שלא כולם מכירים.
דבר המשרד
אנחנו באברהם מלווים את אלדן כבר קרוב ל-7 שנים ולכן בכל פעם שאנחנו בכבישים אנחנו תמיד מבחינים ברכבי אלדן. הם בכל מקום, צפון ודרום, תל אביב וירושלים, ערים גדולות וישובים רחוקים עם שמות שלא כולם מכירים.
ברכבי אלדן נוהגים בכבישים ישראלים מכל המגזרים, הגילאים ומכל המגוון שקיים בישראל. לכן, זה היה כבר ברור זה הסיפור של אלדן. חברת הרכב של ישראל ושל הישראלים.
סיפור מבניית הקמפיין
מכיוון שיש הרבה שוטים של נסיעות, הצוות נאלץ להצטופף יחד ברכב עם המצלמה.
מכיוון שיש הרבה שוטים של נסיעות, הצוות נאלץ להצטופף יחד ברכב עם המצלמה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
הצילומים בגדול היו מאוד מאתגרים כי הם היו חוצי ישראל. רגע אחד אנחנו עוצרים רכבים באמצע צומת וכמה שעות אחר כך אנחנו מדלגים בשדה פרחים.
הצילומים בגדול היו מאוד מאתגרים כי הם היו חוצי ישראל. רגע אחד אנחנו עוצרים רכבים באמצע צומת וכמה שעות אחר כך אנחנו מדלגים בשדה פרחים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
האמת שמה שנתפס בעיקר היה השיר "ארץ" של הזמרת אילנית. מדובר בקלסיקה ישראלית שריגשה גם את הציניים ביותר. בכל רגע שרצינו לראות אם הטייק טוב, התחלנו לזמזם את השיר האהוב של אילנית.
האמת שמה שנתפס בעיקר היה השיר "ארץ" של הזמרת אילנית. מדובר בקלסיקה ישראלית שריגשה גם את הציניים ביותר. בכל רגע שרצינו לראות אם הטייק טוב, התחלנו לזמזם את השיר האהוב של אילנית.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
האמת, שהכל היה מורכב ומאתגר עד לרגע שהיה לנו ביד סרט שלם מוכן שריגש את כולנו. כל מה שנותר היה לאשר אותו וזה היה קל.
האמת, שהכל היה מורכב ומאתגר עד לרגע שהיה לנו ביד סרט שלם מוכן שריגש את כולנו. כל מה שנותר היה לאשר אותו וזה היה קל.
דבר הבמאית
איך ששמעתי את הבריף התאהבתי. הצילומים התבצעו ברחבי ישראל עם מכוניות אלדן והסצנות באזור המרכז חוברו בצורה מותאמת. המפיק אמיר פיינגולד ניהל את הצילומים, ויצאנו ל-ROAD TRIP, מצפון ועד דרום. גלעד והחברים מ'אברהם' היו תמיד שם כדי לתמוך ולעזור. אז אחרי כל המסע, נותר לערוך את הכול ושייראה ללא טיפת מאמץ, המצלמה הייתה ותיעדה, היה כיף גדול.
איך ששמעתי את הבריף התאהבתי. הצילומים התבצעו ברחבי ישראל עם מכוניות אלדן והסצנות באזור המרכז חוברו בצורה מותאמת. המפיק אמיר פיינגולד ניהל את הצילומים, ויצאנו ל-ROAD TRIP, מצפון ועד דרום. גלעד והחברים מ'אברהם' היו תמיד שם כדי לתמוך ולעזור. אז אחרי כל המסע, נותר לערוך את הכול ושייראה ללא טיפת מאמץ, המצלמה הייתה ותיעדה, היה כיף גדול.
קרדיטים
סמנכ"ל שיווק אלדן - זאב ברזילי
מנהל שיווק אלדן - אלעד מזרחי
משרד פרסום – AVRAHAM.
מנכ"ל - רועי חננאל
סמנכ"ל קראייטיב - גלעד מדר
ארט דיירקטורית - טל פרנסקי
קופירייטר - גיא אסולין
מנהלת לקוחות - עדי הרשקורן
תקציביאית - עדן נאון
במאית - שירי שחר
מפיק - אמיר פיינגולד
צלם - בנג'י כהן
זכויות שיר - Loud & Clear
עיבוד - Knob music
סמנכ"ל שיווק אלדן - זאב ברזילי
מנהל שיווק אלדן - אלעד מזרחי
משרד פרסום – AVRAHAM.
מנכ"ל - רועי חננאל
סמנכ"ל קראייטיב - גלעד מדר
ארט דיירקטורית - טל פרנסקי
קופירייטר - גיא אסולין
מנהלת לקוחות - עדי הרשקורן
תקציביאית - עדן נאון
במאית - שירי שחר
מפיק - אמיר פיינגולד
צלם - בנג'י כהן
זכויות שיר - Loud & Clear
עיבוד - Knob music
במהלך השבוע האחרון, שודרו לא מעט פרסומות אשר הופקו לרגל יום העצמאות ה-77 למדינת ישראל. בדירוג חמש הפרסומות הטובות של אתר ice, המנצחת הגדולה היא חברת הרכב אלדן.
בזכות הבחירה בשיר האהוב "ארץ" של הזמרת אילנית והצגת סיטואציות חברתיות שאיתן כל ישראלי וישראלית יכולים להזדהות, הצליחה החברה הישראלית לייצר בידול בינה לבין יתר המתחרות שלה בשוק. על הקמפיין המוסיקלי של חברת הרכב אחראי משרד הפרסום אברהם.
לכבוד יום העצמאות ה-77 למדינת ישראל, בנק הפועלים יצא בקמפיין מיוחד אשר כולו נוצר באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית. בסרטון, נראה השחקן עמוס תמם מסייר בתחנות בולטות בהיסטוריה הישראלית בעודו שר את הגרסה המלאה לשיר "בוא לגדול איתנו בבנק הפועלים".
השיר הומצא על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית עבור הפרסומת החדשה של בנק הפועלים. על הקמפיין המוסיקלי והיצירתי של בנק הפועלים אחראים משרד הפרסום גיתם BBDO וחברת elevaitor.
השיר הומצא על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית עבור הפרסומת החדשה של בנק הפועלים. על הקמפיין המוסיקלי והיצירתי של בנק הפועלים אחראים משרד הפרסום גיתם BBDO וחברת elevaitor.
הפרסומת החדשה של חברת הביטוח והפיננסים מגדל עושה כבוד לחברות הישראליות שנסחרות בארץ או בחו"ל. לכבוד יום העצמאות ה-77 למדינת ישראל, מגדל משיקה את מסלול "מניות סחיר" שמאפשר למשקיעים לשים את הכסף היכן שהלב נמצא – בתמיכה ביזמות ישראלית, בחברות מקומיות שנסחרות בארץ ובעולם.
בכך, רשאים מבוטחי מגדל להשקיע בכל קופת גמל להשקעה או במוצר חיסכון אחר שיבחרו ובמקביל לכך לתמוך בפעילותן של שלל חברות ישראליות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום BBDO גיתם.
את המקום הרביעי קטפה חברת התקשורת הישראלית סלקום. לרגל יום העצמאות, חברת התקשורת השיקה הטבה מיוחדת ללוחמים ולוחמות בשירות סדיר. במסגרת השירות החדש, מעניקה סלקום ללוחמי צה"ל קו סלולר למשך שנה ללא עלות.
ההטבה כוללת 50GB גלישה ברשת G5 הרחבה בישראל של סלקום, 2,000 דקות ו-SMS ושיחות, ללוחמים בשירות סדיר בעלי תעודת לוחם. שווי ההטבה נאמד בכ-720 שקל עבור כל לוחם או לוחמת שיממשו ההטבה.
באמצעות מהלך אסטרטגי זה, הצליחה חברת התקשורת הישראלית לייצר בידול בינה לבין המתחרות בשוק ולגרום לצרכנים להתחבר לערכיה. הקמפיין של סלקום הציג סצנה מרגשת במיוחד, במהלכה חיילים מסיימים מסע כומתה בביתו של חברם הפצוע.
כך העבירה סלקום את המסר, כי כמו שבצה"ל לא משאירים אף אחד מאחור, כך גם פועלת חברת התקשורת הישראלית. סלקום לא שוכחת את לוחמי צה"ל שחירפו נפשם וסיכנו את חייהם במלחמה למען הגנה על המולדת ובכך היא מעניקה הטבה מיוחדת לחיילים.
הקמפיין החדש של מפעל הפיס, בכיכובו של הזמר עידן עמדי, משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. לקראת יום העצמאות, מפעל הפיס יצא בקמפיין מיוחד ובמסגרתו הוא חושף את מעשי הגבורה של חיילים ואזרחים ב-7 באוקטובר. על כן, החברה הישראלית קוראת לחברות המובילות במשק לקחת חלק בפרויקט החברתי "גיבורים מספרים" ולהזמין גיבורים שיספרו את הסיפור האישי שלהם.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


