שיווק ופרסום
גוגל משתפת פעולה עם החברה הישראלית: קמפיין ה-AI נחשף
פלטפורמת המסחר וההשקעות eToro משתפת פעולה עם גוגל ישראל בקמפיין ראשון שנוצר ע"י טכנולוגיית יצירת הווידאו החדשה Veo 2. ינאי פוליטי, סמנכ"ל מיתוג
ב-eToro: "זה הרבה יותר מקמפיין מדיה - זו אמירה על עתיד השיווק"
ב-eToro: "זה הרבה יותר מקמפיין מדיה - זו אמירה על עתיד השיווק"
מדובר בקמפיין הראשון שמבוצע על ידי גוגל ישראל אשר הוצג באיטליה במספר פלטפורמות מקוונות ומסורתיות, כולל ערוצי טלוויזיה, יוטיוב וערוצי חוץ. Veo 2 שנחשפה לאחרונה, מאפשרת יצירת וידאו באיכות קולנועית בעזרת הנחיות (פרומפטים) טקסטואליים וחזותיים.
טכנולוגיה ייחודית זו עושה שימוש בבינה מלאכותית יוצרת כדי לדמות את חוקי הפיזיקה החלים בעולם האמיתי ולדמות הבעות פנים ותנועה "אנושית" של הדמויות. במסגרת הפקת הקמפיין, צוות השיווק והקריאייטיב של eToro שיתף פעולה עם לאסלו גאל, מומחה ליצירת וידאו בבינה מלאכותית.
לצורך קידום הפרויקט הפרסומי, גאל גאל הביא שילוב ייחודי של חזון אמנותי ומומחיות טכנית, שעזרו להגדיר מחדש את גבולות הסטורי-טלינג החזותי באמצעות בינה מלאכותית ולהפיק את החזון של eToro בשני סרטונים בני 30 שניות.
הקמפיין פותח בשלב ראשון עבור השוק האיטלקי בתמיכת סוכנות השיווק Marketing Arena. על פי סקר של סוכנות ACRI, כרבע (28%) מהאיטלקים מתחת לגיל 44 חוסכים כסף בעיקר עבור טיולים ופנאי, ו-20% חוסכים לרכישת מוצרים ברי קיימא - מה שמעיד על התמקדותם ביעדים קצרי טווח. רק עשרה אחוזים מהמשיבים דיווחו שהם חוסכים לטווח הארוך.
בהתאם לגישה זו, המודעות שנוצרו במסגרת הקמפיין מתארות רגעים כמו נסיעה במכונית ספורט בטוסקנה או חתונה מפוארת על שפת אגם קומו – חלומות שמתיישבים עם שאיפות לטווח הקצר. התוצאה היא שילוב עוצמתי של סיפור תרבותי וטכנולוגיה מתקדמת, שמחזק את המסר המרכזי של הקמפיין: "תשקיעו בעתיד שלכם".
ינאי פוליטי, סמנכ"ל מיתוג ב-eToro , סיפר: "חדשנות היא חלק מה-DNA של eToro, לא רק באופן בו אנו בונים את המוצר שלנו אלא גם בדרך שבה אנו מביאים את המותג שלנו לכדי ביטוי. בקמפיין הזה אימצנו את יכולות הבינה המלאכותית היוצרת כדי לספר את הסיפור שלנו בצורה נועזת ודינמית".
לדבריו, טכנולוגיית יצירת הווידאו Veo 2 התגלתה כהתאמה מדויקת לאסטרטגיית המותג של פלטפורמת המסחר וההשקעות eToro וסיפקה פתרון מתקדם להפקת סרטונים עם תנועה מציאותית, מהירות מרשימה ובאיכות גבוהה.
עוד ב-
"שיתוף פעולה עם חברה חלוצית כמו גוגל ועבודה עם יוצרי AI מובילים, אפשרו לנו להתקדם מעבר לגבולות הפרסום המסורתי ולחקור את האפשרויות שבמפגש בין טכנולוגיה ליצירתיות. זה הרבה יותר מקמפיין מדיה - זו אמירה על עתיד השיווק", מסר פוליטי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



