שיווק ופרסום

נסרין קדרי ובנק מזרחי טפחות בהפתעה ענקית: זה מה שיקרה הערב

אחרי ההצלחה הגדולה של קמפיין השקת הוואטסאפ הישיר לבנקאי האישי, הזמרת המצליחה נסרין קדרי, מצטרפת שוב לפרזנטורים של הבנק: דביר בנדק וחן אמסלם, בקמפיין נוסף שמעצים את יתרונות השירות

מערכת ice | 
נסרין קדרי, חן אמסלם ודביר בנדק (צילום עופר חג׳וב)
להיט הילדים ׳נומי נומי׳, בביצוע חדש ומיוחד של נסרין קדרי, ייחשף הערב בקמפיין חדש של בנק מזרחי טפחות .הערב, מוצאי שבועות (שני), ייחשף לראשונה, הביצוע החדש של נסרין קדרי, לשיר הערש האלמותי, שהוכן במיוחד, לקמפיין הבנק ומיד לאחר מכן ישוחרר כסינגל.  
מזרחי טפחות - שמעניק ללקוחותיו את תפיסת השירות הייחודית, שבבסיסה בנקאי אישי לכל לקוח, ושם דגש מיוחד על האנושיות "בני אדם לפני הכול", יצא לפני כשלושה חודשים עם בשורה משמעותית ללקוחותיו: וואטסאפ ישיר לבנקאי האישי.   

השירות מאפשר ללקוחות הבנק להתכתב ישירות עם הבנקאי האישי בצורה פשוטה ובלתי אמצעית, כמו שבני אדם מתכתבים, לבקש ממנו מידע או להורות לו לבצע פעולות בחשבון ולקבל מענה אנושי.  
מזרחי טפחות, הבנק המומלץ ביותר מבין הבנקים הגדולים, שנה חמישית ברציפות, עפ״י סקר בנק ישראל בקרב משקי בית פרטיים, הביא באמצעות שירות הוואטסאפ האישי בשורה צרכנית ושירותית. זו למעשה התפתחות טבעית של השיח בין הלקוח לבין הבנקאי, באמצעי שמנגיש ומקרב את השירות הבנקאי והאנושי ומאפשר ללקוח בכל רגע נתון לקבל מידע ולבצע פעולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה