שיווק ופרסום
מאור ברוכמן ממשיכה לקבל ג'ובים נוצצים: זה הקמפיין החדש שקטפה
כוכב האח הגדול סגרה קמפיין שני בתוך חודש אחד בלבד. הדיירת שהודחה מהריאליטי של רשת 13 ממשיכה לעשות מהלימון לימונדה וקיבלה קמפיין חדש של מותג הקוסמטיקה והטיפוח סקין אנד מור
הדיירת הכי חשובה של העונה ב'אח הגדול' שהודחה מוקדם מהצפוי ממשיכה לקצור את פירות התהילה שצברה לעצמה. בסוף חודש יוני הודחה במפתיע מאור ברוכמן מבית "האח הגדול", אחת הדיירות הדומיננטיות בעונה הנוכחית, שברשתות לא הפסיקו לדבר עליה, לפני וגם אחרי יציאתה מהבית.
אבל כעת היא סגרה קמפיין שני בתוך חודש אחד בלבד. הדיירת שהודחה מהריאליטי של רשת 13 ממשיכה לעשות מהלימון לימונדה ולנצל את 15 דקות התהילה שלה עם עוד דרך לרפד את הכיס שלה היטב
על פי הפרסום של פנאי פלוס היום (שני) הדיירת הכי מדוברת של העונה שהודחה בשלב מוקדם קיבלה קמפיין חדש של מותג הקוסמטיקה והטיפוח סקין אנד מור שאותו היא תוביל.
עוד ב-
כזכור, בפרסום שעלה בעמוד האיסנטגרם של החנות ללבני נשים והלבשה תחתונה היא נראתה מדגמנת מספר דגמים של פיג'מות והיא שיתפה ואף כתבה: ''אוהבת'' בעסק שיתפו: ''100% כותנה טטרה,חזרה למלאי באתר, מגיעה ב4 צבעים''. אך היו לקוחות שאיימו להחרים ולא לקנות את המוצרים עקב הבחירה בברוכמן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



