שיווק ופרסום
דנית גרינברג וספיר אביסרור בג'וב יוקרתי: זה הקמפיין שקטפו הכוכבות
דנית גרינברג וספיר אביסרור רושמות הישג נוסף בקריירה: צמד הכוכבות נבחרו לשמש כפרזנטוריות של מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora בישראל. בקמפיין החדש שעלה לכבוד ט"ו באב, השתיים מציגות לראווה את התכשיטים היוקרתיים של המותג הבינלאומי
כוכבות הרשת ופליטות הריאליטי ספיר אביסרור ודנית גרינברג נבחרו לשמש כפרזנטוריות המובילות של מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora בישראל. השתיים מככבות בקמפיין החדש לכבוד ט"ו באב, חג האהבה הישראלי שמסמל עבור נשים רבות את הרגעים הכי מרגשים בחייהן. הקמפיין יעלה בפריסת שילוט ארצית, טלוויזיה, דיגיטל וסושיאל.
כידוע, כוכבת הרשת והדוגמנית דנית גרינברג התפרסמה לאחר שהשתתפה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", שם הכירה את בעלה לשעבר אליאב אוזן. כיום, גרינברג נחשבת לאחת המשפיעניות הבולטות בישראל ובעלת נכסים דיגיטליים עם כחצי מיליון עוקבים.

(צילום: שלו אריאל)
הדוגמנית ואשת העסקים ספיר אביסרור פרצה לראשונה בעונה הרביעית של התוכנית It Girls לצד עדן פינס. כזכור, ספיר אביסרור השתתפה בתוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון". הכוכבת הישראלית ובעלה ליאור דבח נחשבו לאחד הזוגות הזכורים בעונה והשניים והם אף הגיעו לגמר. מלבד זאת, בימים אלו אביסרור מתחזקת עסק בתחום האופנה בשם SAP.

(צילום: שלו אריאל)
ספיר אביסרור מקפידה לשתף את עוקביה באינסטגרם בכל מה שמתרחש בחייה האישיים. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, התייחסה הכוכבת הישראלית לטרנד הלבובו, אשר בעקבותיו צעירים משלמים על בובה 150 שקלים ואף למעלה מזה לאור הביקוש.
עוד ב-
"מה יש לכם? שיגעו לכם את המוח, כמו עדר אחרי בובה מכוערת שעוד חודש אף אחד לא יזכור ותהיה הבובת לעיסות של הכלב שלכם", כתבה כוכבת הריאליטי. אביסרור המשיכה למתוח ביקורת חריפה על ההורים שנתונים ללחץ שמפעילים עליהם ילדיהם לצורך רכישת הבובה הפופולרית: "נגנבתם לגמרי, טיקטוקים של אימהות קונות לילדים בני 7 בובות כדי שיצא להן הצבע שהוא רוצה. תתעוררו כבר, אתם הורסים את דור העתיד בידיים שלכם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



