שיווק ופרסום
בשווי של 800 אלף שקלים: הקמפיין החדש של כוכב "האח הגדול"
בית האופנה הישראלי יוצא בשיתוף פעולה ראשון ומסקרן עם אחד ממעצבי האופנה הבולטים והמוערכים בארץ, שגם כיכב ב"האח הגדול". כל הפרטים
הקמפיין היוקרתי בעיצובו של כוכב "האח הגדול": בית האופנה GOLBARY יוצא בשיתוף פעולה ראשון ומסקרן עם אחד ממעצבי האופנה הבולטים והמוערכים בישראל.
המעצב, כוכב "האח הגדול", דרור קונטנטו, שמביא איתו חגיגת סטייל, נשיות, עוצמתיות ונוכחות, בזירת האופנה המקומית, וביכולתו יוצאת דופן להעצים נשים דרך עיצוב הבגד. במסגרת שיתוף הפעולה משיק בית האופנה גולברי בכל סניפיו ובאתר האון ליין קולקציית ערב ייחודית שעוצבה כולה בגווני שחור/לבן כמחווה לאלגנטיות על זמנית עם פרשנות מודרנית, דרמטית ומלאת נוכחות.
הבחירה של קונטנטו במונוכרום מאפשרת לפרטים העיצוביים בקולקצייה לבוא לידי ביטוי החל מתיפורים מדויקים ועד לשילובי תחרה, רקמה ואלמנטים של תכשיט בעבודת יד.
הפריטים המרכזיים בקולקציה כוללים טוטאל לוקים מתחוכמים או פריטים מדוייקים לכל אירוע, בין הייתר: שמלות ערב מידי ומקסי, בעלות נוכחות גבוהה, עם שילובי תחרה עדינים או תכשיט ייחודי כנקודת מיקוד. חליפות מחויטות – ז’קטים ווסטיים מחמיאים בשילוב מכנסיים בגזרות ישרות או מתרחבות, מתכתבות עם מגמות בינלאומיות. חולצות מכופתרות – עם רקמה רומנטית ודיטיילים מעודנים, לשילוב מושלם בין יומיום לערב. חצאית עיפרון מדויקת – בגזרה סופר מחמיאה. אוברול ערב - המשלב חגורת תכשיט , פריט שהוא סטייטמנט בפני עצמו, עוד ועוד.
שילוב הכוחות בין בית האופנה גולברי למעצב קונטנטו יצר קולקציה שמתכתבת עם עולם הקוטור אך זמינה לכל אישה – עם דגש על נוחות, איכות, נראות בלתי מתפשרת ובמחירים נוחים ונגישים לכל כיס.
.jpg)

(צילום: שי יחזקאל)
דרור קונטנטו, שידוע ביכולתו לעצב פריטי קוטור מדויקים לנשים שלא מפחדות להיות במרכז הבמה, מביא לקולקציה את כתב היד המזוהה עמו – גזרות שמחמיאות לגוף הנשי, דיוק חסר פשרות, וחיבור עמוק לרגש ולסטייל.
לדברי אורלי פרנקו - גולברי סמנכ"ל השיווק של גולברי :“הבחירה בדרור קונטנטו כשותף ליצירת קולקציית הערב שלנו לא הייתה מקרית. חיפשנו קול ייחודי שמחובר לעוצמה נשית, למורכבות, לרגש – ודרור מביא את כל זה ועוד. הקולקציה החדשה היא לא רק אופנה – היא אמירה. היא מחברת את עולמות הקוטור והיומיום, ומאפשרת לכל אישה להרגיש שהיא על השטיח האדום, גם אם היא רק יוצאת לארוחת ערב. היה לנו חשוב גם מבחינת התמחור להנגיש את הפריטים לנוחים ונגישים. בתקופת האירועים האישה הישראלית הממוצעת מוציאה המון כסף על פריטי אופנה, לכן גם הקפדנו על פריטים על זמניים ”.

(צילום: שי יחזקאל)
במסגרת השת"פ יצא קמפיין בכיכובה של אילנית לוי והמעצב דרור קונטנטו, בהשקעה של 800 אלף שקלים. הקמפיין כולל פרסום בדיגיטל, פעילות משפעניות, שילוט בנקודות המכירה ואירוע השקה שיערך בגלריית נור לסלבס, משפענים, כוכבי רשת ואנשי עסקים.

(צילום: שי יחזקאל)
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
.jpeg)


