שיווק ופרסום
קוקה-קולה במהלך חדשני: כך תוכלו להשתתף בסאונד הקיץ המיוחד
קוקה-קולה פותחת את קמפיין הקיץ במהלך דיגיטלי חדש שמבוסס על סאונד ייחודי וחוויית משתמש אינטראקטיבית. כך תוכלו לקחת חלק ביצירת תוכן עם סאונד הקיץ של קוקה-קולה ועל הדרך תקבלו גם מקרר קוקה קולה אישי ופחיות
קוקה-קולה יוצאת לדרך עם מהלך קיץ חדש, שמרכזו הוא שילוב מוזיקה וחוויית מותג אינטראקטיבית. במסגרת הפעילות, תחת השם "Coca-Cola Summer Sound", נוצר סאונד ייחודי המשלב אלמנטים סנסוריים המזוהים עם המשקה ומייצרים תחושה קיצית ורעננה. הסאונד הזה ישמש כבסיס לתוכן שיפיקו הצרכנים והגולשים בעצמם.
המשתתפים יוזמנו להשתמש בצליל הרשמי של קוקה-קולה, ליצור סביבו סרטונים מקוריים בהשראת חוויית הקיץ של המותג, ולהעלות את יצירותיהם לאפליקציית קוקה קולה או לרשתות החברתיות. הקמפיין צפוי לקבל תנופה משמעותית בזכות מובילי דעת קהל ויוצרי תוכן מוכרים שייקחו בו חלק ויעודדו את הקהל הרחב להצטרף.
מעבר לשיתוף האישי, יש גם תמריץ אטרקטיבי במיוחד: כל יוצר תוכן מוביל שייקח חלק במהלך יבחר מתוכו את המשתתפים שבלטו ביצירתיות ובייחודיות. הזוכים ייהנו מפרס גדול - מקרר קוקה-קולה אישי עם אספקה שנתית של פחיות קוקה קולה או קוקה קולה ZERO. בנוסף, חלק מהתכנים שיפורסמו על ידי המשתתפים ישולבו בפלטפורמות הדיגיטליות הרשמיות של החברה, ויזכו לחשיפה רחבה בפני קהל רחב יותר.
עוד ב-
המהלך החדש מבקש לשלב את הצרכנים באופן פעיל, לא רק כצופים אלא כשותפים ליצירת החוויה. בכך ממשיכה קוקה קולה להדגיש את הקשר שלה עם עולם התרבות והבידור, ולחזק את תחושת הקיץ כתקופה של שיתוף, יצירתיות ורעננות. חשוב לציין כי ההשתתפות בפעילות פתוחה לבני 16 ומעלה בלבד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



