שיווק ופרסום

משה פרץ והמשפחה גוזרים קופון: הקמפיין ב-1.5 מיליון שקל נחשף

הזמר משה פרץ ומשפחתו נבחרו לקמפיין סתיו חורף 2025-26 של רשת גלי. הקמפיין יעלה לרגל השקת הקולקציות החדשות לכל המשפחה בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקל
כפיר אדר | 
משה פרץ (צילום אינסטגרם/ משה פרץ)
הזמר משה פרץ יחד עם בני משפחתו: אשתו ירדן גוזלן וארבעת ילדיו: הבכורה מיכאלה (10.5),  התאומים נועם וגיא (9) והבת הקטנה ריף (7), יככבו עונה שנייה בקמפיין של רשת גלי  שיעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, לרגל השקת קולקציית  סתיו חורף 2025/6 שיעלה לקראת ראש השנה וחגי תשרי.
מסע הפרסום בכיכובם יכלול בין היתר: קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, שת"פ מיוחד עם ערוץ הספורט, רשתות חברתיות, פרסום בנקודות מכירה והנכסים הדיגיטליים של המותג ומשפחת פרץ.
 
משה פרץ אמר על בחירתו עם בני משפחתו: "רשת גלי מסמלת ישראליות שורשית ומשפחתיות עבורי לכן החיבור אליה הוא כל כך חזק ויציב. אנחנו כמשפחה גאים לייצג מותג כל כך ישראלי, ערכי ועם מגוון עצום לכל המשפחה. אלו ימים מלאי עשייה עבורי הן בעולם המוזיקה והן כפרזנטור יחד עם משפחתי היקרה. אני מברך על הרגעים האלו, על חוויות משפחתיות יחד, זהו אושר גדול."
גנית אלון סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי מסרה: "לאחר הצלחת הקמפיין בעונה הקודמת, היה לנו טבעי  להמשיך עם משה פרץ ומשפחתו כפרזנטורים של גלי לעונה נוספת. החיבור שלהם למותג הוא אמיתי, חי ובועט, בדיוק כמו גלי, שמלווה את המשפחה הישראלית ביומיום, ברגעי החוויה והחום. אנחנו מאמינים שמשפחת פרץ מגלמת בצורה הטובה ביותר את הערכים של גלי : משפחתיות ושייכות''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה