שיווק ופרסום

שלום מיכאלשווילי וליאל אלי משתפים פעולה: הקמפיין הענק של BUYME

ענקית המתנות BUYME הובילה קמפיין חדש בכיכובם של שלום מיכאלשווילי וליאל קלי, שהוצג במדיה החברתית ובערוצי הטלוויזיה. ניצן יהלי אלטר, סמנכ״לית השיווק של BUYME: "יצאנו בקמפיין רחב־היקף שמאגד מדיות ושיתופי פעולה"
מערכת ice | 
ליאל אלי ושלום מיכאלשווילי (צילום גבע טלמור)
ענקית המתנות BUYME יצאה בקמפיין הגדול ביותר מאז הקמתה, בכיכובם של שלום מיכאלשווילי וליאל אלי. זה הקמפיין ה-12 של ליאל אלי עם BUYME וה-6 של שלום, ולראשונה עולה גם בטלוויזיה. 
מדובר במהלך חוצה־מדיות: הקמפיין יופיע על מסכי הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, ברדיו, בפודקאסטים, באמצעות שיתופי פעולה עם משפיענים וקהילות, וגם בשיתופי פעולה עם גופי תוכן מובילים.
הפרסומות, שהוצגו לראווה ברשתות החברתיות ושודרו בערוצי הטלוויזיה, מציגות שתי סצנות משעשעות שבהן חברי הנבחרת מנסים להיות המארחים בחג, זאת בכדי להדגיש את המסר המרכזי:  כשיש BUYME בחג, כולם רוצים לארח.

(צילום: גבע טלמור)
ניצן יהלי אלטר, סמנכ״לית השיווק של BUYME, סיפרה על הקמפיין החדש של ענקית המתנות: ״השנה החלטנו לספר סיפור שכל בית בישראל יכול להתחבר אליו והוא - אצל מי עושים את החג השנה?
את הסיפור בחרנו לספר עם קריצה הומוריסטית ושני חברי הנבחרת המעולים שלנו, שלום וליאל. BUYME היא המתנה שהכי כיף לתת ולקבל בחג, ומתוך זה יצאנו בקמפיין רחב־היקף שמאגד מדיות ושיתופי פעולה. אנחנו מתרגשים להשיק אותו״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה