שיווק ופרסום

בהשקעה של 700,000 שקל: זוכה האח הגדול בקמפיין חדש

יובל לוי יוביל את הקמפיין החברתי המרגש "19,400 לבבות". הקמפיין נערך ע"י קבוצת קניוני עופר ובשיתוף פעולה עם מערך תל"ם, ויעלה בשבוע הקרוב בהשקעה של 700 אלף שקל
מערכת ice |  2
יובל לוי (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
יובל לוי, הזוכה הגדול של האח הגדול ברשת 13, בעונה האחרונה נבחר להוביל את הקמפיין החברתי המרגש "19,400 לבבות"- שמטרתו לעורר את המודעות הציבורית לפצועי המלחמה.
הקמפיין נערך ע"י קבוצת קניוני עופר ובשיתוף פעולה עם מערך תל"ם, ויעלה בשבוע הקרוב בהשקעה של 700 אלף שקל. יובל לוי, בן 27 מיישוב ברקן, כדורגלן לשעבר במכבי פתח תקווה, זכה במקום הראשון כדייר בבית 'האח הגדול', עונה 7, לאחר ארבעה חודשים בבית בנווה אילן, שם הפך לדמות אהובה בקרב הצופים והדיירים. לאחרונה הצטרף לנבחרת השגרירים של קניוני עופר.
 
לוי אמר על ההשתתפות בקמפיין: "אני גאה ונרגש  לקחת חלק בקמפיין חשוב זה למען פצועי צה"ל.  זו זכות עבורי להיות חלק מהפרויקט החשוב ששם במרכז תשומת לב הציבור את פצועי המלחמה. לצד שמחה של השבת חטופים וניצחון מלחמה יש כאן אלפי  פצועים שימשיכו את מלחמתם היום יומית עוד הרבה אחרי''.
הוא גם הוסיף כי: "העובדה שאנו יכולים באמצעות הקמפיין להביא שמחה עם עוגות, עוגיות ודברי מאפה, היא הזדמנות לחבק את החיילים האמיצים שלנו ולהגיד תודה על ההקרבה שלהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד - אוהבים אותך (ל"ת)
    איתי 10/2025/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרוייקט חשוב ויובל מקסים. (ל"ת)
    לי 10/2025/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור