שיווק ופרסום
מלוס אנג'לס לישראל: אלה הסלבס שניסו את מותג האיפור החדש
אמש נערך אירוע חוויתי ונוצץ של מותג האיפור המקצועי והמדובר אשר נחת בארץ לאחרונה היישר מלוס אנג'לס: NYX בהשתתפות כוכבי רשת וסלבס רבים, ביניהם: שחר טבוך, מגי אזרזר, פרידה עוזיאל, ריף נאמן, יובל כספית ועוד
אתמול בערב (ביום ראשון ה 19/10), נערך אירוע חוויתי ונוצץ של מותג האיפור המקצועי והמדובר, שנחת לאחרונה בישראל היישר מ-L.A: NYX Professional Makeup, מקבוצת לוריאל ישראל.
.jpg)
פרידה עוזיאל, צילום: גדי סיארה
האירוע הצבעוני, נערך במתחם בנמל ת"א שעוצב בהשראת המותג, אליו הגיעו כוכבי רשת, סלבס, ידוענים ומאפרים מובילים לצד בכירי ענף הביוטי בישראל. בזה אחר זו התייצבה נבחרת המשפיעים והמאפרים של המותג, ביניהן.ם: שחר טבוך, בל אגם, נועה טקה, אסתר אווקה, שגיא לירן לצד ידוענים נוספים : מגי אזרזר, פרידה עוזיאל, ריף נאמן, יובל כספית, עוד ועוד.
.jpg)
מגי אזרזר וריף נאמן, צילום: גדי סיארה
בל אגם סיפרה באירוע שבעקבות הכתבה שהתפרסמה לאחרונה "רוצה להביא ילדים לעולם רק עם אישה", קיבלה אלפי פניות באינסטגרם והיא מאמינה שזה יקרה. מגי אזרזר אמרה שסוף סוף היא יכולה לצאת, לבלות ולשמוח, כשהחטופים בבית, ריף נאמן חשפה מאז שילדה לפני 4 חודשים את בתה הבכורה אלמה, הייתה עסוקה בטיטולים, וכוכבת הרשת יובל כספית חשפה שהחתונה עם בחיר ליבה היזם נמרוד רון תיערך בחודש מאי במלון היוקרה פרא שבצפון הארץ.
 - עותק.jpg)
יובל כספית, צילום: גדי סיארה
גם נבחרת המאפרים המקצועיים של המותג נכחה באירוע – בהובלת המאפרת הראשית אל אדידה, ונבחרת המאפרים בישראל חשפה את סודות האיפור של פריס הילטון, הפרזנטורית העולמית של המותג NYX Professional Makeup.
 - עותק.jpg)
שחר טבוך, צילום: גדי סיארה
האורחים שהגיעו בקוד לבוש TRUE COLORS נהנו מקוקטייל נוצץ, תחנות איפור צבעוניות ואינטראקטיביות בהשראת עולמות הטיק טוק והאינסטגרם, עמדות התנסות שפעלו על ידי מאפרים מקצועיים, ומופע של הזמר והיוצר, שחר טבוך.
עוד ב-
מותג האיפור המקצועי, NYX Professional Makeup מקבוצת לוריאל ישראל, אחד ממותגי האיפור האהובים והמובילים בעולם, המנגיש את האיפור המקצועי לקהל הרחב, הושק בישראל בחודשים האחרונים ורושם הצלחה מסחררת. עם DNA מובהק של חדשנות, מקצועיות וחופש ביטוי, מביא המותג את הטרנדים העדכניים ביותר מהעולם היישר לישראל, תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת וגישה שמחברת בין קהלים מגוונים. המותג דוגל ב-100% אותנטיות בייצוג, אינו מרטש תמונות של דוגמניות ומדגיש בישראל את המסר - שאיפור הוא כלי לביטוי עצמי, יצירתי וללא גבולות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



