שיווק ופרסום

נספרסו ישראל במינוי יוקרתי: טלי אליצור מונתה לסמנכ"לית שיווק

סמנכ"לית השיווק של שטראוס מים, עוברת לענקית הקפה נספרסו ישראל לתפקיד סמנכ"לית השיווק, ומינוי ראשון ומשמעותי של המנכ"לית הנכנסת עדי קוהלי: "הניסיון העשיר והידע שהיא מביאה עימה יתרמו רבות לחיזוק הקשר שלנו עם הצרכנים והמשך ההובלה של המותג בשוק הישראלי"
מערכת ice | 
טלי אליצור (צילום תומס סולינסקי)
חברת Nespresso מודיעה על מינוייה של טלי אליצור לסמנכ"לית שיווק בנספרסו ישראל. אליצור תוביל את האסטרטגיה השיווקית של המותג הגלובלי בשוק המקומי תוך מתן דגש על חדשנות, דאטה והטמעת כלים מתקדמים למיקוד בחוויית לקוח.
מדובר במינוי ראשון ומשמעותי בענקית הקפה הישראלי, של המנכ"לית החדשה עדי קוהלי שנכנסה לתפקידה באוגוסט האחרון. קוהלי, מנכ"לית חטיבת הקפה באסם-נסטלה, מונתה למנכ"לית נספרסו ישראל במקומה של סוניה נסטסה שמונתה למנכ"לית נספרסו הולנד.
טלי אליצור בעלת ניסיון רב שנים בהובלת מהלכים שיווקיים ועסקיים משמעותיים בשוק הישראלי והיא מגיעה עם רקע עשיר בניהול שיווק D2C ו־B2B  כולל בניית מותגים מובילים, ניתוח התנהגות צרכנים, מיפוי ואפיון קהלים, חדשנות מוצרית ודיגיטלית וניהול צוותים חוצי ארגון.
אליצור מגיעה לנספרסו ישראל משטראוס מים שם שימשה במשך עשור במגוון תפקידי שיווק ומאז 2021 כיהנה כסמנכ"לית השיווק והובילה את פעילויות השיווק של תמי4 בישראל, וכן את הטרנספורמציה האסטרטגית של החברה למותג עם פורטפוליו רחב של פתרונות שתייה מתקדמים לבית ולעסק.
בנוסף השיקה טלי את פלטפורמת הסחר של תמי4 ואת דו"ח המים השנתי, והובילה את פעילות הדיגיטל בשיווק לצמיחה ולחוויית  שירות מצוינת ללקוח. לפני כן, שימשה טלי בתפקידי שיווק בתחום התקשורת, למעלה משמונה שנים בבזק ושש שנים ב- 013 ברק. טלי אליצור בעלת בעלת תואר ראשון B.Sc בהנדסת תוכנה.
עדי קוהלי, מנכ"לית נספרסו ישראל מסרה לאחר המינוי כי "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של טלי לצוות ההנהלה. הניסיון העשיר והידע שהיא מביאה עימה יתרמו רבות לחיזוק הקשר שלנו עם הצרכנים והמשך ההובלה של המותג בשוק הישראלי".
טלי אליצור, סמנכ"לית השיווק, נספרסו ישראל: "אני מודה להנהלת נספרסו בארץ ובמטה החברה בשוויץ על הבעת האמון. אני מלאת גאווה להצטרף לנספרסו ישראל ולחבור לצוות שמוביל חדשנות, איכות וחוויית לקוח יוצאת דופן. אני מאמינה שביחד נמשיך לפתח את המותג וליצור ערך אמיתי לצרכנים בישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה