שיווק ופרסום
FreeTV נפרדת ממשרד הפרסום גדעון עמיחי: "שותפות ארוכה ומשמעותית"
ברקע הפרסומת המוצלחת שנעשתה ב-AI בלבד, הסטרימינג הפופולארי מבית היוצר של RGE וקשת 12 ובניהולו של יעקב נדבורני, יוצא לדרך חדשה בתחום הפרסום ונפרד ממשרדו של גדעון עמיחי לאחר שלוש שנים: "זכות גדולה היא להשיק מותגים ובפרט בשוק התקשורת והטלוויזיה התחרותי והמאתגר". כל הפרטים | פרסום ראשון
תקופה קצרה לאחר הקמפיין AI הראשון מסוגו, שזכה לביקורות חיוביות ותפוצה רחבה, חברת FreeTV וגדעון עמיחי הבעלים של משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes, הודיעו היום (חמישי) על סיום ההתקשרות ביניהם.
משרד הפרסום ליווה את FreeTV במשך שלוש השנים האחרונות, החל מחצי שנה לפני ההשקה ועבודתו האינטנסיבית כללה מאות סרטים לטלוויזיה ולדיגיטל כמו גם לטיק טוק ועוד.
בכך, חברת FreeTV הודיעה כי בכוונתה לרכז את עבודת הפרסום באופן פנימי, כפי שנעשה בקמפיין ה AI האחרון. "תודתנו לגדעון עמיחי ולאנשיו על שותפות ארוכה ומשמעותית ועל תרומתם להצלחת המותג FreeTV".
גדעון עמיחי בעלי משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes מסר כי "במהלך שלוש שנים היינו שותפים להשקה של המותג Free TV בישראל. יצרנו למעלה מארבע מאות סרטים לטלוויזיה ולטיקטוק - חלקם במהלכים שכללו החלפת גרסת סרט בכל יום כחלק מהקמפיין - ואנו גאים בעבודה שנעשתה ובשפה התקשורתית המזוהה והמובחנת".
עוד ב-
עוד הוסיף: "זכות גדולה היא להשיק מותגים ובפרט בשוק התקשורת והטלוויזיה התחרותי והמאתגר. אנחנו רוצים להודות ליעקב נדבורני, על הבחירה בנו להיות שותפים למהלך מהיום הראשון וכן לאבי ניר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



