שיווק ופרסום

טיקטוק ישראל הכריעה: אלה העולים לגמר בתחרות הפרסום השנתית

לאחר שחשפנו ב-ice את חבר השופטים המלא ואת תאריך הכנס השנתי, עתה טיקטוק ישראל מכריזה על הקמפיינים שעלו לשלב הגמר בתחרות TikTok Ad Awards 2025. הזוכים בקטגוריות השונות יקבלו קרדיטים למודעות, שותפות מדיה בתשלום, גביע ותג זכייה. אדלר חומסקי עם 12 מועמדויות. כל הפרטים
יהודה לוינגר | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
טיקטוק ישראל מכריזה על העולים לגמר בתחרות הפרסום השנתית. מדובר בתחרות המפרסמים השנתית של טיקטוק - TikTok Ad Awards 2025, המוקירה את הקמפיינים פורצי הדרך של השנה בפלטפורמה, אשר תתקיים ב-3 בדצמבר זו השנה השנייה ברציפות. פרסים יוענקו בה ב-5 קטגוריות תוכן שונות.
הזוכים בקטגוריות השונות יקבלו קרדיטים למודעות, שותפות מדיה בתשלום, גביע ותג זכייה.
הקריאייטיב הטוב ביותר
הפרס יינתן למותג שהצליח לבנות נוכחות יצירתית חזקה בטיקטוק לאורך זמן, עם שילוב חכם בין קמפיינים ממומנים לרגעים אורגניים.
המועמדים לזכייה הם:
מילקי - אל תגעו לי במילקי | אדלר חומסקי & ורשבסקי
דוריטוס | אדלר חומסקי & ורשבסקי
השחר העולה | Havas , Inbar Merhav G
מילקי - קצפת על קרם | אדלר חומסקי & ורשבסקי
דומינוס פיצה | McCann
טירת צבי - ניקי הנקניקייה | Havas Blink
Easyplant
אלפרו - נכנסים לקצף |  אדלר חומסקי & ורשבסקי
מילקי - מעדן הגולן | אדלר חומסקי & ורשבסקי
מילקי - פלקס | אדלר חומסקי & ורשבסקי 
עבודת הפרפורמנס הטובה ביותר
הפרס יינתן לקמפיינים שהשתמשו ביצירתיות ואסטרטגיות חכמות שמותאמות במיוחד לטיקטוק - והצליחו בזכותן לייצר תוצאות עסקיות ממשיות, שבאו לידי ביטוי במכירות או המרות.
המועמדים לזכייה הם:
Lightricks - Facetune
Playtika - Bingo Blitz
Artlist - Voiceover
Paint Your Life
Simply
Easyplant
Artlist - Generate AI
The Perfect Jean
Plarium - Raid: Shadow Legends
Phoenix smart | Digital First 
הברנדינג הטוב ביותר
הפרס יינתן לקמפיין מיתוג יוצא דופן, שהצליח לבלוט בזכות אסטרטגיה חדשנית והביא לתוצאות חזקות בשלבים העליונים של משפך הפעולות השיווקי - כמו העלאת מודעות ומעורבות רחבה.
המועמדים לזכייה הם:
מילקי - אל תגעו לי במילקי | אדלר חומסקי & ורשבסקי
אלפרו - נכנסים לקצף |  אדלר חומסקי & ורשבסקי
דוריטוס | אדלר חומסקי & ורשבסקי
מילקי - מעדן הגולן  | אדלר חומסקי & ורשבסקי
טירת צבי - ניקי הנקניקייה | Havas Blink
גלידות נסטלה - הטייסטרים | טינק (Teenk)
Artlist - Generate AI
מילקי - קצפת על קרם | אדלר חומסקי & ורשבסקי
מילקי - פלקס | אדלר חומסקי & ורשבסקי
וויסוצקי - Havas Blink | Cold Breeze - for the LUZERS
יטבתה - BBR Saatchi & Saatchi | FUNJOYA  
האימפקט הגדול ביותר (קטגוריה חדשה)
הפרס יינתן לקמפיין מעורר השראה שנבנה קודם כל עבור טיקטוק, והצליח למקסם את התקציב שלו כדי לייצר השפעה חברתית אמיתית ומעורבות גבוהה מצד הקהילה.
המועמדים לזכייה הם:
Kotex | McCann 
תנובה GO בשיתוף עמותת ״אתגרים״ | Havas Blink
משרד הבריאות בשיתוף עמותת ״חרוב״ | טינק (Teenk)
כללית שירותי בריאות | Social Lions
ההסתדרות הציונית העולמית | פוניה (Funia)
Headspace | טינק (Teenk)
עמותת מסל״ן- מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ואלימות בנגב | פוניה (Funia)
האגודה למלחמה בסרטן | טינק (Teenk)
105 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת | טינק (Teenk) 
הטיקטוק הטוב ביותר
הפרס יינתן לקמפיין הכולל הטוב ביותר - זה שהצליח לרתום את היצירתיות של הפלטפורמה, ולהשיג תוצאות חזקות לאורך כל המשפך השיווקי, בזכות שימוש חכם בכלי הפרסום של טיקטוק. כל המועמדים מהקטגוריות השונות מועמדים לזכייה גם בקטגוריה הזו.
כפי שכבר חשפנו אל צוות השופטים הצטרפו סופי מלניק אמיתי - מייסדת משותפת ב-G-CMO, וכן דניאלה קלינגר - מנכ"לית סוכנות הדיגיטל בלינק הנכנסת, ולשעבר מנכ"לית Social Lions מבית פובליסיס.
רעות כהן, מנהלת מערך השיווק של טיקטוק בישראל: "גם השנה, היצירתיות והקריאייטיב הישראליים בלטו לטובה בטיקטוק והראו השפעה אמיתית והבנה עמוקה של טיקטוק כפלטפורמה. אני מלאת הערכה לעשייה שלהם ולעבודה של חבר השופטים, שעזרו לנו לבחור את הקמפיינים הבולטים והמוצלחים של השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה