שיווק ופרסום

טקס פרסי הפרסום של טיקטוק: אלו הזוכים הגדולים ל-2025

טקס TikTok Ad Awards התקיים אמש בהנחיית מאיה ורטהיימר, שבו חולקו פרסים לקמפיינים פורצי דרך, כולל הכרזה על הזוכים בקטגוריות המרכזיות של השנה
מערכת ice | 
טקס פרסי הפרסום של טיקטוק (צילום מנש כהן)
אמש התקיים בישראל טקס פרסי הפרסום של טיקטוק, זו השנה השנייה ברציפות, כחלק מאירועי TikTok Ad Awards שמתקיימים ברחבי העולם ומוקדשים למפרסמים ולמותגים שהובילו את הקמפיינים החדשניים והמצליחים ביותר של השנה.
בטקס, שהועבר בהנחייתה של מאיה ורטהיימר, השתתפו בכירי תעשיית הפרסום, הקריאייטיב והשיווק בישראל, ונהנו גם מהופעה בהפתעה של הזמר סטטיק.

זוכי הטיקטוק הטוב ביותר. צילום: מנש כהן
תחרות TikTok Ad Awards בוחנת מדי שנה את הקמפיינים שהפכו לרגעים תרבותיים משמעותיים. המפרסמים הישראלים שמצליחים לייצר את הקמפיינים האלו משלבים חדשנות טכנולוגית יחד עם הבנה של פלטפורמת השיווק, מה שמאפשר להם להתחבר לקהל ולהגיע גם לקהלים חדשים.
במהלך הערב חולקו פרסים בחמש קטגוריות מרכזיות, לצד הצגת הסיפורים שמאחורי הקמפיינים הזוכים.
הקריאייטיב הטוב ביותר
הזוכה: השחר העולה, קריאייטיב - Havas, Inbar Merhav G
הקמפיין של השחר העולה הצטיין בתובנה מקומית מוכרת, הומור ישראלי מדויק וביצוע שמתכתב באופן טבעי עם הפלטפורמה, מה שיצר חיבור מיידי עם הצופה.
 
הבנרדינג הטוב ביותר
הזוכה: טירת צבי, נקניקי מינאז', משרד פרסום Havas Blink
הקמפיין שילב דמות מקורית, שפה צעירה והבנה של הקודים התרבותיים של טיקטוק, מה שיצר נוכחות מובחנת ומיידית והגביר מעורבות עם הקהל הישראלי.
עבודת הפרפורמנס הטובה ביותר
הזוכה: Artist- Voicover
הקמפיין הציג מבנה דינמי, ויזואליות מותאמת לפלטפורמה וקצב שמחזיק את הצופה עד הרגע האחרון, תוך שילוב בין יצירתיות, אפקטיביות וסטוריטלינג מדויק.
האימפקט הגדול ביותר
הזוכה: תנובה GO ועמותת אתגרים, משרד פרסום Havas Blink
הקמפיין טיפל בנושא חברתי משמעותי בגישה ישירה ואותנטית, תוך יצירת הזדהות וחיבור מבלי להישען על דרמטיות יתר.
הטיקטוק הטוב ביותר, The Greatest TikTok
הזוכה: מילקי של שטראוס, משרד פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ומשרד התוכן והקריאטיב אטנשן
המותג שילב נוסטלגיה עם שפה עדכנית, סיפור קליט ושימוש מדויק בקודים ויזואליים של טיקטוק, מה שיצר מהלך שמדבר לקהלים חדשים ונוכחות טבעית בפלטפורמה.
אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל, ציינה כי השוק הישראלי מצליח לייצר קמפיינים יצירתיים ופורצי דרך, שמתחברים לצרכן המקומי ומייצרים חיבור רגשי עם המותג. אבי לאופר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של שטראוס, אמר כי קבלת פרס 'The Greatest TikTok' מהווה הוכחה לכך שהמותג מצליח לשמור על רלוונטיות ולחדש את עצמו כל פעם מחדש.
הזוכים נבחרו על ידי חבר השופטים, בהם חן גוטר, יגאל ברקת, יותם בכר, יהלי קורן, גל בר, מעיין כרמל, מיכאל קוטקס, סיגל עבודי, מיקי עתיר, מיכל צוקרמן, קרן קורץ זילבר, סופי מלניק ודניאלה קלינגר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה