שיווק ופרסום
פריון מתחברת לאמזון: קפיצה אסטרטגית שמטלטלת את שוק הפרסום
מהלך טכנולוגי חדש שמכריז עליו מנכ"ל פריון טל יעקובסון מציב את החברה בחזית תעשיית הפרסום הדיגיטלי. שיתוף פעולה מול Amazon DSP מביא לשולחן יתרונות קהל ו-AI מהמתקדמים בענף – ופותח בפני החברה דלת לתקציבים שמורים במיוחד
חברת פריון נטוורק ממשיכה לדחוף קדימה את האסטרטגיה הדיגיטלית שלה, והפעם במהלך רחב היקף שממקם אותה עמוק בתוך סביבת הפרסום של אמזון. החברה הודיעה כי פלטפורמת Perion One משתלבת כעת עם Amazon DSP, מהלך שמאפשר למפרסמים ליהנות מנכסי הדאטה של אמזון לצד יכולות האופטימיזציה הקריאטיבית מבוססות ה-AI של פריון. על פי החברה, השילוב צפוי להעלות משמעותית את מדדי האפקטיביות הכוללים קשב, מעורבות והמרות.
"האינטגרציה עם Amazon DSP מאפשרת לנו להיענות לבקשת המפרסמים שלנו ולספק את היכולת להשתמש בדאטה ותובנות הקהל של אמזון תוך מינוף טכנולוגיית הקריאייטיב הייחודית, מבוססת בינה מלאכותית של Perion One," ציין מנכ"ל פריון, טל יעקובסון, והוסיף כי "החיבור עם אמזון יאיץ את יכולתנו לשרת מותגים המתמקדים במסחר וקמעונאות, קטגוריות בהן מדידת החזר השקעה היא קריטית, ושבהן אנו רואים ביקוש מתמשך".
במהלך השנים ביססה פריון עצמה כספקית פתרונות פרסום מתקדמים במגוון תחומים, החל מפרסום ב-CTV ועד למדיה קמעונאית ופרסום דיגיטלי חוץ־ביתי. החיבור החדש מרחיב את יכולותיה לעולמות שבהם יש כוונת רכישה גבוהה במיוחד, ומאפשר לה גישה עמוקה יותר לתקציבי ענק המופנים לתחומי מסחר. בחברה מדגישים כי האינטגרציה החדשה מעניקה למנהלי שיווק שליטה מדויקת יותר על תכנון קמפיינים ומגבירה את הייחודיות של Perion One בשוק המוצף בטכנולוגיות פרסום.
עוד ב-
פריון מציגה עצמה כמי שמספקת מעטפת טכנולוגית מלאה לעולמות השיווק הדיגיטלי, עם חיבור בין קריאייטיב, דאטה וערוצי מדיה שונים. המהלך מול אמזון מגדיר עוד צעד משמעותי בתכנית ארוכת הטווח של החברה להגדלת השפעתה בזירת הפרסום הבינלאומית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



