שיווק ופרסום

בנק One Zero משנה את כללי המשחק: פרסומת השבוע

בנק One Zero השיק מסלול השקעות שפוטר את המצטרפים החדשים מתשלום עמלות מט"ח, עמלות קנייה ומכירה ודמי משמרת. הפיצ'ר הייחודי מאפשר השקעה חודשית אוטומטית בשוק ההון, זאת על ידי הגדרת סכום קבוע שיושקע במדדים וקרנות נבחרות בלחיצת כפתור
מערכת ice | 
גלעד כהנא (צילום אוג הפקות, פרסמן ברוך)
הפרסומת החדשה של בנק One Zero הצליחה לכבוש את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע ובהם קהל המשקיעים. בקמפיין החדש, שאותו הוביל משרד הפרסום "פרסמן ברוך", הבנק יוצא בבשורה משמחת ומשיק מסלול השקעות ייחודי שפוטר את המצטרפים החדשים מתשלום עמלות מט"ח, עמלות קנייה ומכירה ודמי משמרת.
ההטבה תוענק למצטרפים לבנק עד 24 בדצמבר.  פותחי חשבון חדשים בבנק יקבלו את השנה הראשונה ללא כל התחייבות או תנאי. החל מהשנה השנייה, הטבת מסלול One+ בחינם נשמרת בהעברת 10,000 שקלים לחשבון בכל חודש.
במסגרת ההטבה, ניתן יהיה לבצע עד 10 פעולות בני"ע בחודש, למעט הוצאות צד ג'. במקביל, המצטרפים לבנק ייהנו מפטור בעמלת המרת מט"ח בהעברות בחשבון וברכישות בכרטיס, זאת מלבד משיכת מט"ח במזומן. 
השירות החדש מאפשר ללקוח הבנק להתעדכן בזמן אמת בכל השינויים במחירי המניות, להיחשף לדו"חות פיננסים עם המלצות השקעה לצורך סיוע בקבלת החלטות חכמה ולהתוודע לרשימת 100 המניות פופולריות בקרב הסוחרים במערכת. בנוסף, הבנק יאפשר להשקיע בניירות ערך דרך הוראת קבע. 
פעם נוספת בנק One Zero מאתגר את מתחריו בשוק ומנסה לחזר אחר הישראלים באמצעות פנייה לקהל המשקיעים שמתעניין במציאת פתרונות יעילים וחכמים עבור ניהול כספיהם.
בניגוד למקובל בפרסומות של מתחרים בשוק, בנק One Zero בחר להעביר את המסר השיווקי שלו ללא שיר קצבי וקליט, אלא באמצעות פנייה ישירה ופשוטה לצופה בבית. בשיח נקי ובגובה העיניים, ובליווי הערות משעשעות, הפרזנטור גלעד כהנא הצליח להמחיש בצורה ברורה את היתרונות של השירות החדש שמציע הבנק.
 

דבר המשרד 
להשקיע בשוק ההון זה יקר. המשמעות ללקוח בשורה התחתונה היא שהרבה מהכסף שלו נשרף על עמלות מיותרות: עמלות מט״ח, דמי ניהול, ועוד תשלומים נסתרים. המהלך של One Zero מגיע עם הצעת ערך שוברת שוק ומשנה את מאזן הכוחות לטובת הלקוח: השקעות בחינם לכל החיים.
משקיעים חדשים שומעים על זה ומשקיעים ותיקים יודעים את זה - עמלות קניה ומכירה, עמלות מט"ח ועמלות מיושנות כמו דמי משמרת מצטברות להמון כסף שהם מפסידים בבנקים מסורתיים ובבתי ההשקעות. 
לכן, בחרנו להציג את הדילמה כמו שהיא: אתם יכולים להשקיע דרך הבנק שלכם ולזרוק כסף לפח, או שאתם יכולים להשקיע דרך בנק One Zero ולהשאיר את הכסף שלכם לעצמכם. 
סיפור מבניית הקמפיין 
כבר בשלבים הראשונים של פיתוח הקריאייטיב, שמנו לב שכמעט כל מי שקורא את הבריף עוצר ושואל: "רגע, מזה בכלל דמי משמרת?". מדהים לראות שגם מי שחי את עולם התוכן של פיננסים והשקעות מופתע לגלות כל פעם מחדש מושגים מיושנים ולא ברורים, שאיך לא - בסוף עולים לנו כסף. כך נולד לו גאג הסיום עם רגע ציני ומשעשע סטייל "עובדות לא חשובות", בו גלעד כהנא אומר: "אהה, משמרת, כי פעם היה ממש שומר ששמר על הכספת. מרתק".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר היה לפתח שפה מינימליסטית וישירה, שתבלוט בתוך ברייק פרסומות עמוס שירים וריקודים. כזו שתמשיך לשים את הדגש על מה שחשוב באמת - הכסף שלכם. כולם יודעים שבנקים הם המקום היקר ביותר להשקיע דרכו, ובכל זאת רוב האנשים ממשיכים להשקיע דרך הבנק שלהם. רצינו לשקף בפשטות, בהתאם לשפה של One Zero, כמה כסף נזרק שם לפח - ולהציע אלטרנטיבה אמיתית עם הצעה שלא הייתה קיימת עד כה - השקעות בחינם לכל החיים.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"ערב טוב".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור בין הבמאי אסף הראל לגלעד כהנא, והחיבור של שניהם לטקסט ולמהות של One Zero. מהרגע הראשון היה ברור שהשפה הישירה, הצינית במידה והלא מתאמצת יושבת עליהם בול, וזה ניכר במבחן התוצאה. 
דבר הבמאי 
המשימה שלנו הייתה לייצר בולטות מול הבנקים הגדולים. מעבר לתסריטים ולבחירת הפרזנטור, בחרנו ללכת על שפה מינימליסטית ולבסס את כל הסרטים על מודל מוגדל של הלוגו שבנינו במספר גדלים שנוכל לשחק איתו לפי המוצרים השונים. גלעד כהנא הביא את השיק הרוקרי שלו, ומהווה נקודת הצבע היחידה בסרטים. ככה הוא בולט. הסרט בולט. וכולם בולטים ומרוצים.
קרדיטים 
משרד: פרסמן-ברוך
מנכ"ל ובעלים: נדב פרסמן
בעלים משותף: רם ברוך
ניהול לקוח: נועה אריאל, אסף פיש, מאי ברקוביץ', רותם כהן
קריאייטיב: ערן בר יוחאי, אלעד גרין, יובל צוקרמן
אסטרטגיה: אבשלום טוליפמן
טראפיק ומנהלת סטודיו: רביד פיטר
סטודיו: דיתי שי, ליאור נחמיאס, קסניה זולטרסקי, רועי רם
הפקה: הילה בן יעקב, שגב גינזבורג 
חברת הפקה: אוג הפקות
במאי: אסף הראל
סמנכ״ל שיווק בנק ONE ZERO: נירית בן קיש
מנהלת מחלקת ברנד ותקשורת שיווקית: מירי מלמד
הפרזנטור: גלעד כהנא
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה