שיווק ופרסום
בלק-אאוט באינטרנט: צפו בקמפיין סרבי מבריק למימון כלבי נחייה לעיוורים
איך זה מרגיש להיות עיוור לדקה אחת, ללכת לאיבוד בעולם של צלילים ומלל ולהיעזר רק במקל נחייה. צפו בקמפיין שהמיט חשיכה על האתרים בסרביה
דמיינו שאתם פותחים את הבוקר, כרגיל, עם גלישה לאתר הבית המועדף עליכם ואז אתם נתקלים בחושך מוחלט. \'בלק-אאוט\' של תכנים, כשהדבר היחיד שמופיע על המסך למולכם הוא מקל נחייה.
משרד הפרסום מסרביה - מקאן בלגרד, יצא לאחרונה בקמפיין פרו-בונו ייחודי שמטרתו גיוס תרומות למימון כלבי נחייה עבור ארגון NGO שעוזר עיוורים. הפתרון הקריאיטיבי שנבחר לצורך המשימה היה בולט, בעיקר תודות לעובדה שעל המסך לא הוצג כלום. כדי להמחיש לגולשים, גם אם לכמה רגעים, כיצד מרגיש עיוור שמנסה להתנהל בעולם של \'רואים\' הוחשכו המסכים של האתרים המובילים במדינה, בהשתלטות מלאה על על צג המסך. האלמנט היחיד שנותר על המסך הוא מקל הנחייה המוכר בו נעזרים העיוורים, בליווי בליל של קולות וצלילים.
מנהל הקריאייטיב ולאדימיר קוסיץ\': \"האתגר שלנו היה לעזור לארגון NGO לעיוורים ולקויי ראייה, ומטרתו - רכישת כלבי נחייה. מכיוון שהתקציב שלנו היה נמוך מאוד, החלטנו לצאת בקמפיין דיגיטל יוצא דופן. הרעיון היה לייצר החשכה מסונכרנת של אתרי האינטרנט המובילים בסרביה, כך שגולשי אתרים אלו יוכלו להרגיש \'עיוורים\' למשך דקה אחת. באמצעות השתלטות מוחלטת והחשכה מלאה, התוכן המוכר של האתר הפך לעולם מבולבל של מלל וצלילים. בעזרת מקל הנחייה, להבדיל מהסמן הרגיל, הגולשים יכלו לצרוך את תכני האתר ללא הרכיב הויזואלי\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.טוב אבל לא מצויין (ל"ת)Shai 08/2013/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מזכיר מאוד את מהלך החשכת האינטרנטhim 08/2013/19הגב לתגובה זו0 0של שלמור עבור גלעד שליט לפני כמה שנים טובות.סגור
-
1.רעיון יפה, מקורי ומעביר בהחלט את המסר (ל"ת)איריס 08/2013/19הגב לתגובה זו0 0סגור


