שיווק ופרסום
מסדרים את הבית: ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מתחם 'סוהו'
בחודשים האחרונים ערכו היזמים מכרז בין מספר משרדים. ראובני פרידן יוביל את השקת המתחם. ניב חורש: "הזדמנות להיות שותפים לפריצת דרך"
משרד הפרסום ראובני פרידן, המנוהל בשנה האחרונה על ידי ניב חורש וזיו קורן, מצרף לשורותיו תקציב פרסום חדש: מתחם סוהו לעיצוב הבית המוקם בימים אלה באזור התעשייה פולג, בסמוך לאיקאה.
לאייס נמסר, כי בחודשים האחרונים ערכו היזמים מכרז בין מספר משרדי פרסום מובילים, ובסיומו בחרו לצאת לדרך עם משרד הפרסום ראובני פרידן שיוביל את השקת המתחם. בשלב הראשון יעלה קמפיין לגיוס בתי עסק ומסעדות למתחם (המאוכלס כבר ביותר מ-60% מהשטח) ויתמקד בשילוט, עיתונות ודיגיטל.
יניב בן אפרים, יזם שותף בפרויקט: \"הסוהו, בהיותו מתחם חדשני ברמת הקונספט, חוית הקנייה והתמהיל, דורש תשומת לב והבנת ערכי המותג ברמה אחרת ממה שנראה עד היום. הצוות בראובני פרידן הוכיח את יכולתו הקריאיטיבית והמקצועית לעמוד במשימה מעל לכל ספק\".
ניב חורש, מנכ\"ל משותף בראובני פרידן: \"אנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק בהשקת פרויקט שיחולל מהפכה אמיתית בעולם עיצוב הבית. התחברנו מאוד לחזון של סוהו, להפוך את העיסוק בעיצוב הבית ממטלה מעיקה לחוויה מהנה. מבחינתנו זו הזדמנות להיות שותפים לפריצת דרך בתחום מרתק עם נכונות רבה לשינוי\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.לא בקטע של לכלוך אבל באמת ..אדם 12/2013/11הגב לתגובה זו0 0הם המשרד פרסום הכי הכי לא יצירתי שיש . כנראה שמספיק בעל בית שיודע ''לאכול ת'ראש'' ללקוחותסגור
-
5.אין ולא היה להם מושג (ל"ת)קומבינה 12/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.ברור. הכי אפקטיבים. (ל"ת)שימי 12/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ראובני פרידן ממשיכים לצמוח - ברכות! (ל"ת)גלית 12/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.תקציב פינוק - למשרד מפנק (ל"ת)ראובני 12/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תקציב פיהוק-למשרד פיהוק (ל"ת)אודי 12/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור


