שיווק ופרסום
זה חורף זה? גלידות שטראוס ו-Great Interactive במהלך חדש עם אנגלמאייר
חברת שטראוס יצאה במהלך פייסבוק ויוטיוב חדש לקידום מכירות הגלידות, דווקא בחורף. הקמפיין מבוסס על שפתו הוויזואלית הוייחודית של אנגלמאייר
קמפיין חדש של גלידות שטראוס יצא לדרכו השבוע בגזרת האונליין. הקמפיין עולה בפייסבוק וביוטיוב באמצעות משרד הדיגיטל Great Interactive ומבוסס על השפה הוויזואלית הייחודית של האמן זאב אנגלמאייר.
בשטראוס הבינו שהחורף (הקצר) הישראלי אחראי לצניחה משמעותית בקצב מכירות הגלידה, והחליטו לצאת בקמפיין, דוקקא בעונה זו כדי לשנות את המגמה. אנגלמאייר גויס למהלך ועל בסיס עבודותיו נבנה סרט אנימציה מחויך ש\"עוסק בסיבות השונות, ובחלקן אף משונות, בגינן ישראלים צורכים פחות גלידה בעונת החורף\". כך לדברי החברה.
רז מסינג, סמנכ\"ל קריאייטיב ב-GREAT: \"קשה לקרוא לחורף בישראל חורף, ולכן אין סיבה שהישראלים לא ייהנו מגלידה גם בעונה זו. במטרה להעביר מסר זה בחרנו בזאב אנגלמאיר. השפה הויזואלית של אנגלמאיר, מעבר להיותה בולטת, משעשעת וצבעונית, מעבירה את המסר בצורה מושלמת\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.ויזאולית יפה, פרסומת רעהפלנר 01/2014/16הגב לתגובה זו0 0מבחינה ויזאולית אין ספק, נעשתה עבודה מרשימה ושונה לגמרי מהמקובל. יחד עם זאת אין קשר בינה לבין גלידות שטראוס, ההרגשה מהצפייה בפרסומת הזאת גורמת לדחייה. מקווה שכמה שפחות נחשפו לפרסומת המזעזעת הזאתסגור
-
2.כמה עובדותד״ר לק 01/2014/15הגב לתגובה זו0 01. אין יותר גלידות שטראוס. יוניליוור רכשה את יתרת מניות שטראוס. 2. זה לא קמפיין, זה סרטון קטן לרשת. הגיע זמן לדייק בעיניינים האלו. 3. הקריינות הזו שאמורה לשדר ״הפוך על הפוך״ היא עילגת 4. אנגלמייר מוכשר מאודסגור
-
1.מחיר טוב יותר היה עוזר. כל הכבוד לפלדמן שנותןעג 01/2014/15הגב לתגובה זו0 0תחרות עם גלידות זולות יותר.סגור
-
לפלדמן מחיר טוב וגלידה גרועה (ל"ת)אנונימי 01/2014/15הגב לתגובה זו0 0סגור


