שיווק ופרסום
אפיקומן האינסטה של פתאל: אקליפטוס בנתה מהתיוגים מהלך דיגיטל משובח
איך לגרום לעוקבים בעמוד המסחרי להיחשף למגוון הרחב, להעלות את זמן השהייה ותוך כדי להנות? אקליפטוס עם פתרון מצוין במהלך לרשת המלונות
סוכנות הדיגיטל \'אקליפטוס\' בניהולם של מאור חן ואלעד סטפנסקי מוכיחה שוב שהיא נמצאת בחוד החנית הדיגיטלית, כשהיא מצליחה לייצר עוד מהלך דיגיטלי משובח, מוקפד ובעיקר מהנה, הפעם באינסטגרם, על בסיס אופציית התיוג, עבור רשת מלונות פתאל.
לקראת פסח, חג הקניות, המצות והקמפיינים, נערכו גם באקליפטוס ויצאו אתמול עם מהלך חדש תחת השם \"חפש את האפיקומן\" לרשת מלונות פתאל. המהלך מתקיים כולו באינסטגרם (ונתמך קלות על ידי עמוד הפייסבוק של רשת המלונות) ולמעשה מציע למשתמשים, העוקבים של פתאל באינסטגרם להשתתף במשחק שמטרתו למצוא את האפיקומן היומי שמסתתר באחד ממלונות פתאל ברחבי הארץ.
הלוגיקה של המהלך אותו ניתן למצוא בעמוד האינסטגרם fattal_hotels פשוטה מאוד: העוקבים של פתאל מקבלים הכוונה לתמונה הראשונה משמאל בעמוד של פתאל באינסטגרם ומשם מתחיל כל המשחק. בתמונה מופיע פעמון אליו מכוון חץ צהוב עם הזמנה ללחיצה שמובילה להופעת 5 מותגים של מלונות פתאל: מג\'יק, מרידיאן, הרודס, קורל ביץ\' ולאונרדו. המשתמשים מוזמנים ללחוץ על אחד מהמשות וכך הלאה, להמשיך על פי ההוראות, עד לאקט החיפוש עצמו אחר האפיקומן באזור החוף של המלון או הלובי/חדרים כולל שיטוט בקומות המלון השונות.
במסגרת הפעילות - הגולש הראשון שימצא את מיקומו של האפיקומן בכל יום, יזכה בפרס היומי.


אמנם לא מדובר בשימוש בטכנולוגיה פורצת דרך, אבל מי אמר שצריך. החכמה במהלך של אקליפטוס היא ההבנה של המדיום. אינסטגרם שנחשבת לאחת הרשתות החברתיות היותר נעימות לשימוש, נהנית ממאות מצטרפים חדשים מדי יום ואהודה למדי על ידי הישראלים, עם היקף משוער של כמעט מיליון משתמשים בארץ. בחברה הבינו שכדאי לפגוש את הקהל שם, תוך כדי השיטוט היומי הקבוע של המשתמשים בין אלפי התמונות. מן הסתם, המהלך הדיגיטלי של אקליפטוס יצליח להשאיר את העוקבים לזמן שהייה גבוה מהממוצע בעמוד של פתאל, תוך שהוא חושף בפניהם בדרך אלגנטית את היצע המלונות הרחב של הרשת. נכון לבינתיים, בסיכום יום אחד של פעילות הצטרפו לעמוד של פתאל באינסטגרם כ-400 עוקבים חדשים.
לדברי מאור חן מנכ\"ל אקליפטוס: \"במסגרת אסטרטגית ה-visual storytelling של רשת מלונות פתאל, חיפשנו דרך לייצר שיחה בפלטפורמה הוויזואלית ביותר - אינסטגרם. כיום אין מערכת פרסום פעילה בישראל בפלטפורמה ואנחנו מחפשים כל הזמן דרכים חדשות לגעת בקהל המטרה שלנו בה. רשת פתאל הייתה אחד מהמותגים הראשונים שיצרו פעילות ברשת החברתית ולאחר שיותר ויותר מותגים העלו פעילויות תמונות גנריות, חשבנו איך אפשר לחדש\".
עוד אמר חן: \"פיצ\'ר תיוג תמונות קיים כבר מזה מספר חודשים, ולמעשה פתח עולם חדש של שיטוט ומעבר בין פרופילים - אנחנו שמחים להיות הסוכנות הראשונה שעושה שימוש בכלי הזה, ועוד יותר שיש לנו לקוח שמבין את הפלטפורמה והדרך החדשה לייצר נגיעה איכותית בקבל האינסטגרמי\".



הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.מהלך דיגיטל משובח? חחחחחחחחחחחח (ל"ת)wtf 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.זה לא זה עם הצילומים?מה זה אינסטגרם ? 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0מעל 40סגור
-
5.גילוי נאות בכתבות יחצ / מטעםדוד 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0למשה בנימין ועורכי ICE - שלום. אתם עיתונאים או דוברים מטעם משרדי פרסום? לא יכול להיות שתיקחו טקסט שהוכתב מילה במילה כנראה על ידי בעל עניין ( במקרה הזה אקליפטוס) ותצטטו אותו כאילו אתם כתבתם אותו כולל סופרלבטיבים כמו "נמצאת בחוד החנית הדיגיטלית, כשהיא מצליחה לייצר עוד מהלך דיגיטלי משובח, מוקפד ובעיקר מהנה" . אם אתם כתבתם את זה בכל זאת ( למרות שלא נראה ככה) ,אז הידע וההבנה שלכם במדיום לקויה במקרה הטוב או שאתם לא ממש שומרים על אינטגריטי עיתונאי במקרה הפחות טוב. מדובר במהלך מטופש , מעיק ומסורבל שלא פונה כלל לקהל היעד הרלבנטי לפתאל, שהגדלת מספר העוקבים מגיע רק בעיקבות הפרסים ולא בגלל הפעילות המסובכת . זה נראה מצויין על מצגת אצל הלקוח או בכתבת יחצ שהבחור ( המוכשר יש לומר ביחצנות לעצמו ) עשה כאן, או בסרטון באנגלית שמספר על המהלך "המבריק "לטובת תחרות איזוטרית כלשהי, שאני מריח אותו מגיע בעוד 3 2 1 ... אם זו כתבת יחצ של גורם כלשהו - לגיטימי לגמרי אגב, פשוט תכתבו שזה תוכן שיווקי , או תנו למי שכתב לכם את זה קרדיט בשמו ולא שכאילו משה בנימין כתב את זה. אתם מזלזלים באינטליגנציה שלנו חברים . חג שמחסגור
-
עיתונאי מטעם (ל"ת)משה בינימין 04/2014/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.חלש (ל"ת)וונבי 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.וואו!אנונימי 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0מטופש ומסורבל להחריד.סגור
-
2.נו באמת 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0העלה את האגו ? כן העלה את החשיפה ואת המכירות? לאסגור
-
1.אתם רציניים?מאיר 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0אם קהל היעד שלהם הוא בני 16 אז זה מהלך מדהים. לטעמי קהל היעד מבוגר יותר משמעותית מה שאומר שהסיכוי שמישהו מתוך קהל היעד באמת ישתתף בפעילות כזאת שואף לאפס. גימיק נחמד כן, אבל מהלך דיגיטךי משובח? זאת בדיוק הבעיה, שאין אסטרטגיה רק גימיקסגור
-
חלש מאדמאור 04/2014/08הגב לתגובה זו0 0פילוח גרוע!סגור


