שיווק ופרסום

עוד סערה בדרך? יהושע TBWA חוזר למודעת "משתמט מרכין ראש מבושה"

לאחר הפסקה של שנה, המשרד חוזר למודעה השנויה במחלוקת. יהושע: "שירות צבאי הכרחי על מנת לחזק את תחושת שותפות הגורל של כולנו"
יהושע TBWA. מודעת יום הזכרון (צילום יהושע TBWA)
בשבוע יום הזכרון/יום העצמאות 2012, כשהמודעה הזו עלתה לראשונה לאוויר היא נתפסה כפרובוקטיבית וזכתה לביקורת רבה. לאחר שנה של הפסקה, עם מודעה בנימה ממלכתית ב-2013, משרד הפרסום יהושע TBWA חוזר לטקסט השנוי במחלוקת ויעלה בעיתונות ובאינטרנט עם מודעת \"כשמשתמט מרכין את הראש בצפירה זה מבושה\" כחלק מסדרת המודעות תחת הקונספט \"ישראלי אמיתי לא משתמט\".
עם פרסום המודעה באותה שנה, החלו לרוץ בפייסבוק גרסאות פארודיה שלה, שעוצבו באופן דומה עם כיתוב אחר. לדוגמה: \"כשמשתמט מרכין את הראש בצפירה, קמפיין פופוליסטי ומתלהם מקבל כנפיים\" ו\"כשמשתמט לא מרכין את הראש בצפירה, זה בגלל שהוא שוחרר מהצבא על סעיף חירשות ובדיוק נגמרו לו הבטריות במכשיר השמיעה. ישראלי אמיתי לא יוצא מהבית בלי בטריות ספייר\" ועוד.
מודעת יום הזכרון של יהושע TBWA
מודעת יום הזכרון של יהושע TBWA
רמי יהושע, סרבן ראיונות ותגובות ידוע, החליט להגיב לפרסום המודעה מתוקף העובדה שמדובר בפרויקט שהוא עומד מאחוריו באופן אישי. לדבריו \"זו השנה השביעית בה אנו מובילים את קמפיין ישראלי אמיתי לא משתמט, יום הזכרון הוא יום המאחד את עם ישראל, אך דווקא ביום זה חשוב להזכיר כי לא היינו יכולים לחגוג את יום העצמאות אלמלא טובי בנינו הקריבו את חייהם למען הכלל, צה\"ל משמש כור היתוך המאחד את כל חלקי החברה הישראלית, שירות צבאי הכרחי על מנת לחזק את תחושת שותפות הגורל של כולנו\".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אתם פח
    רואה אתכם כמו שאתם 05/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהמנכל"ית ועד אחרונת התקציבאיות המנוזלות
    סגור
  • 7.
    המשרד הדוחה ביותר בארץ (ל"ת)
    מבפנים 05/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    קשקשן ילדותי. כולם גובניקים סביבך (ל"ת)
    אבי 05/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מעורר רחמים
    אביב 05/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניין ומרגיש כמו פעולה נואשת לתשומת לב.
    סגור
  • 4.
    אותה מודעה של לפני שנתיים (ל"ת)
    תתבעו את עצמכם 05/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ובטח כל עובדי המשרד שירתו, נכון?
    גיל 05/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגעיל
    סגור
  • 2.
    נחמד איך הכותרת היחידה שהמשרד פח הזה מצליח
    ג׳יזס 05/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לייצר היא על אותה מודעה של בורים. ועוד חוזר על קריאייטיב משנה שעברה.
    סגור
  • 1.
    נגמר התקציב לקופירייטרים? (ל"ת)
    שון עטרי 05/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור