שיווק ופרסום
עוד סערה בדרך? יהושע TBWA חוזר למודעת "משתמט מרכין ראש מבושה"
לאחר הפסקה של שנה, המשרד חוזר למודעה השנויה במחלוקת. יהושע: "שירות צבאי הכרחי על מנת לחזק את תחושת שותפות הגורל של כולנו"
בשבוע יום הזכרון/יום העצמאות 2012, כשהמודעה הזו עלתה לראשונה לאוויר היא נתפסה כפרובוקטיבית וזכתה לביקורת רבה. לאחר שנה של הפסקה, עם מודעה בנימה ממלכתית ב-2013, משרד הפרסום יהושע TBWA חוזר לטקסט השנוי במחלוקת ויעלה בעיתונות ובאינטרנט עם מודעת \"כשמשתמט מרכין את הראש בצפירה זה מבושה\" כחלק מסדרת המודעות תחת הקונספט \"ישראלי אמיתי לא משתמט\".
עם פרסום המודעה באותה שנה, החלו לרוץ בפייסבוק גרסאות פארודיה שלה, שעוצבו באופן דומה עם כיתוב אחר. לדוגמה: \"כשמשתמט מרכין את הראש בצפירה, קמפיין פופוליסטי ומתלהם מקבל כנפיים\" ו\"כשמשתמט לא מרכין את הראש בצפירה, זה בגלל שהוא שוחרר מהצבא על סעיף חירשות ובדיוק נגמרו לו הבטריות במכשיר השמיעה. ישראלי אמיתי לא יוצא מהבית בלי בטריות ספייר\" ועוד.

מודעת יום הזכרון של יהושע TBWA
רמי יהושע, סרבן ראיונות ותגובות ידוע, החליט להגיב לפרסום המודעה מתוקף העובדה שמדובר בפרויקט שהוא עומד מאחוריו באופן אישי. לדבריו \"זו השנה השביעית בה אנו מובילים את קמפיין ישראלי אמיתי לא משתמט, יום הזכרון הוא יום המאחד את עם ישראל, אך דווקא ביום זה חשוב להזכיר כי לא היינו יכולים לחגוג את יום העצמאות אלמלא טובי בנינו הקריבו את חייהם למען הכלל, צה\"ל משמש כור היתוך המאחד את כל חלקי החברה הישראלית, שירות צבאי הכרחי על מנת לחזק את תחושת שותפות הגורל של כולנו\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.אתם פחרואה אתכם כמו שאתם 05/2014/07הגב לתגובה זו0 0מהמנכל"ית ועד אחרונת התקציבאיות המנוזלותסגור
-
7.המשרד הדוחה ביותר בארץ (ל"ת)מבפנים 05/2014/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.קשקשן ילדותי. כולם גובניקים סביבך (ל"ת)אבי 05/2014/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מעורר רחמיםאביב 05/2014/04הגב לתגובה זו0 0לא מעניין ומרגיש כמו פעולה נואשת לתשומת לב.סגור
-
4.אותה מודעה של לפני שנתיים (ל"ת)תתבעו את עצמכם 05/2014/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ובטח כל עובדי המשרד שירתו, נכון?גיל 05/2014/04הגב לתגובה זו0 0מגעילסגור
-
2.נחמד איך הכותרת היחידה שהמשרד פח הזה מצליחג׳יזס 05/2014/04הגב לתגובה זו0 0לייצר היא על אותה מודעה של בורים. ועוד חוזר על קריאייטיב משנה שעברה.סגור
-
1.נגמר התקציב לקופירייטרים? (ל"ת)שון עטרי 05/2014/04הגב לתגובה זו0 0סגור


