שיווק ופרסום

לקראת חגיגות היובל: משרד הפרסום 'אברהם' יטפל בתקציב 'מוזיאון ישראל'

בשנים האחרונות עבד המוזיאון באופן עצמאי ונעזר לפרקים בחברות מיתוג. 'אברהם' נבחר לאחר מכרז על רקע חגיגות היובל המתוכננות בשנה הקרובה
מימין: יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל (צילום יח"צ)
משרד הפרסום אברהם (AVRAHAM) בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ וניסים מויאל נבחר לטפל בתקציב הפרסום של מוזיאון ישראל בירושלים - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות פעילות הפרסום של מוזיאון ישראל נעשתה באופן עצמאי ולסירוגין על ידי סטודיו אדר גדי, משרד המיתוג OPEN, משרד הפרסום SIGAWI & SIGAW ובמקרים בודדים על ידי דרורי שלומי. עם זאת תקציב הפרסום של המוזיאון שמר על יציבות לאורך השנים האחרונות וב-2013 עמד על כמעט 3 מיליון דולר במחירי מחירון. על פי יפעת בקרת פרסום בין 2010 ל-2012 נע התקציב בין 2.4 מיליון דולר ל-2.6 מ\' דולר במחירי מחירון. ב-2014 עד לשלב זה עומד התקציב על 1.9 מ\' דולר.
המעבר לעבודה משותפת עם משרד פרסום, מהמובילים בישראל, הוא על רקע חגיגות היובל למוזיאון שנחשב לאחד ממוסדות התרבות הגדולים במדינה ואחד המוזיאונים החשובים בעולם. \'אברהם\' יופקד על מסעות פרסום שיתקשרו את מערך התערוכות והאירועים שיציינו את שנת היובל.
\'פרסום אברהם\' שהוקם לפני כ-11 שנים יצא לדרכו תחת בעלותו וניהולו של יריב אברהם. בשנים האחרונות הצטרפו אליו כשותפים נסים מויאל לשעבר ביהושע TBWA ודודיק כץ לשעבר משנה למנכ\"ל העיתון גלובס. ממשרד הפרסום נמסר: \"אנו גאים מאוד להיות שותפים ליצירה התרבותית והאמנותית של המוסד המוביל\".
בין לקוחותיו של המשרד, שרשם בשנים האחרונות נתוני צמיחה נאים, נמנים: \'רנואר\', Audi, מלונות Crowne plaza, \'גוליבר תיירות\', \'שומרי משקל\', \'Cal365\' ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תותחים!
    רונן 08/2014/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלישייה מצוינת, מגיע להם ומאחל להם תקציבים רבים נוספים.
    סגור
  • 1.
    מסכנים לעבוד מול מוזיאון תל אביב השרוטים (ל"ת)
    לא כזה מדהים 08/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור