שיווק ופרסום

מחכים לקו 4 וקונים משהו בתחנה: אדלר ו'הפועלים' במהלך ליום העסקים הקטנים

במסגרת 'יום העסקים הקטנים' אדלר חומסקי ו'הפועלים' השתלטו על החלונות השקופים בתחנות האוטובוס ובמקום פוסטרים מיקמו מוצרים אמיתייים
משה בנימין |  1
בנק הפועלים. אדלר חומסקי (צילום יח"צ)
אדלר חומסקי המלווה את בנק הפועלים זו השנה השלישית במסגרת קידום אירועי \'יום העסקים הקטנים\' יצא בימים האחרונים במבלך שילוט מעניין על תחנות אוטובוס ברחבי תל אביב.
משרד הפרסום השתלט על תחנות האוטובוס ובמקום בו בדרך כלל מופיעים הפוסטרים, הוצבו פריטים אמיתיים של עסקים קטנים, באופן שבו דפנות תחנות האוטובוס הפכו למעשה לחלונות ראווה.
כך למשל, עוברי אורח שביקרו בתחנות השונות יכלו למצוא שם בגדים שונים למכירה, נעליים, פולי קפה של בית קפה קטן ועוד. כשעל כל מוצר שכזה, ניתנה גם הנחה משמעותית לרוכשים.
לדברי טל ריבן , סמנכ\"ל הקריאיטיב של אדלר חומסקי: \"אנחנו שמחים ללוות זו השנה ה-3 את הבנק בפרוייקט החשוב הזה, ולייצר דרכים חדשות ויצירתיות לקדם את המהלך\".
קרדיטים: סמנכ\"ל קריאטיב: טל ריבן, מנהל לקוחות: אלעד הרמל, מנהל קריאטיב: עידן רגב, ארטדיירקטורית: קארין גרוס, קופירייטר: אורי שהם, סופרוויזרית: מיכל יצחקי, תקציבאית: אדר מוסאי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כיף שמצליחים למכור קריאייטיב
    טל 01/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהלקוח הציע בפרזנטציה הראשונה
    סגור