שיווק ופרסום
לאחר 13 שנים עם זמיר דחב"ש: תקציב היח"צ של איקאה עובר לגיל-עד תדמית
מאחורי הקלעים התמודדו על התקציב שנחשב לאחד הנחשקים בישראל כמה ממשרדי היח"צ הגדולים בישראל
הרומן הארוך בין יועץ התקשורת זמיר דחב\"ש למותג הריהוט הגדול בעולם והמצליח בישראל איקאה מגיע לסיומו לאחר 13 שנים של פעילות משותפת. לאייס נודע כי לאחר מכרז שנערך בשבועות האחרונים החליטה איקאה ישראל להעביר את תקציב היח\"צ לגיל-עד תדמית מקבוצת G group.
תחום השיווק והאסטרטגיה של איקאה ינוהל בגיל-עד על ידי גילי כהן, יו\"ר החברה, ואת תחום הצרכנות והעיצוב ינהלו המנכ\"לים המשותפים גלי זנדר ואורן פלדמן.
ברקע, מאחורי הקלעים, התמודדו על התקציב שנחשב לאחד הנחשקים בזירת יחסי הציבור כמה מהמשרדים המובילים בישראל, שניים מהם היו דני לוי תקשורת ויפה אפרתי. על פי הערכות בשוק היח\"צ, הריטיינר החודשי של איקאה עומד על כ-5,000 דולר ובשוק תופסים אותו כאחד ממותגי ה-TOP10 של הענף.
דחב\"ש מלווה את המותג עוד משנותיו בצרפתי שטרנשוס זמיר ובחברה בחרו להמשיך עימו הלאה למשרד היח\"צ שנמצא כיום בבעלותו המשותפת - שלום תל אביב.
בין לקוחות גיל-עד תדמית נמנים \'דקסל פארמה\', \'קבוצת נטו\', \'ש. שסטוביץ\', \'טושיבה ישראל\', \'טמפו\', \'ארומה ישראל\', \'איגוד הדירקטורים\', \'מאפיות ברמן\', \'כרמית\', \'לחמי\', \'שוקולד השחר\', \'פיצה האט\', \'רשת מוזס\' ועוד. המשרד הוא חלק מקבוצת התקשורת G group המוחזקת על-ידי אייל גרינברג ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ. בנוסף, קבוצת התקשורת מחזיקה ב-25% ממניות משרד הפרסום ענבר מרחב G .
שוקי קובלנץ, מנכ\"ל איקאה ישראל אמר: \"אנו מברכים על היציאה לדרך חדשה עם גיל-עד תדמית ובטוחים כי העבודה ביחד תהיה רוויות אתגרים וענין, אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות למשרד שלום תל אביב על הליווי הצמוד לאורך 13 השנים והשותפות בתמיכה במותג איקאה בישראל\".
גילי כהן, יו\"ר \'גיל-עד תדמית\': \"איקאה הביאה לישראל בשורה צרכנית ויותר מכך - לראשונה ניתנה לצרכן הישראלי האפשרות לרכוש פריטים מעוצבים ואיכותיים במחירים משתלמים, בכך החלה מהפך של ממש בתפיסת \'הצרכנות הנבונה\', אנחנו גאים מאוד ורואים באיקאה לקוח אסטרטגי מהמעלה הראשונה ושמחים שנבחרנו להוביל את קידום וניהול מערך יחסי הציבור של החברה\".
ממשרד שלום תל אביב נמסר בתגובה: \"אנו אסירי תודה על ההזדמנות שניתנה לנו לעבוד במשך 13 שנה עם אחד המותגים האהובים בעולם, ולהפוך אותו למותג האהוב גם בישראל\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.איקאה ומוצריורחל 02/2015/19הגב לתגובה זו0 0היגיע זמן שאיקאה תחדש ותרענן את הרהיטים במיוחד מזנונים וויטינות הכל כל כך לא מודרני לא יפה מאוד משעמם וגם יקר המחירים לא מצדיקים את טיב הרהיטים הירוד וכמובן גם הדוגמאות המיושנות לתשומת לבכם גם פינות ישיבה סלון או ספות וכורסאות לא מזמינות מבחינת דוגמאות כך שאף משרד פרסום לא יצליח לקדם את המכירות בשבדיה איקאה מחדשת משנה והמחירים יותר זולים בהרבה ממחירים של כל המוצרים שלכםסגור
-
15.פח אמיתי. (ל"ת)dude 02/2015/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.ראו רשימת הלקוחות וחשבו מתי ראיתם בתקשורת (ל"ת)סמי 02/2015/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.אי אפשר לכתוב ידיעת יח״צ כזאת באופן יותר מביך (ל"ת)יחצן 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.על הכבוד אלופים !דוד 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0לקוח שלהם ומאוד מרוצה. צוות מנצח ולוחםסגור
- טען עוד
-
11.בחירה נכונהיורגן 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0מהיכרות עבר עם החריצות והרצינות של צוות גילעד תדמית, אכן בחירה נבונה! בהצלחה לכולםסגור
-
10.כמה בחודש?אחד שלא מבין 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0"הריטיינר החודשי של איקאה עומד על כ-5,000 דולר ובשוק תופסים אותו כאחד ממותגי ה-TOP10 של הענף" בטוחים שלא חסר 0 או שתיים אחרי המספר? מה נחשק ב5000 דולר בחודש בדיוק? אשמח להבין..סגור
-
9.חברה מצוינת ליח"צ מצוין (ל"ת)נעמי 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.היחיד מבין הלקוחות שמקבל יחצ חיובי- ועודחובב תקשורת 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0בין לקוחותיה של חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה 'גיל-עד תדמית' נמנים בין היתר 'דקסל פארמה', 'קבוצת נטו', 'ש. שסטוביץ', 'טושיבה ישראל', 'טמפו', 'ארומה ישראל', 'איגוד הדירקטורים', 'מאפיות ברמן', 'כרמית', 'לחמי', 'שוקולד השחר', 'פיצה האט', 'רשת מוזס' ועוד.סגור
-
7.תותחים!! כל הכבוד!! (ל"ת)שי 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.יפה להםלימור 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0לא עוצרים באדום... משרד שנוגע בכל נתחומיםסגור
-
5.קבוצת Gמיכל 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0בזמן האחרון אני שומעת עליהם המון- כל הכבוד!! שיחקו אותה- לחטוף את איקאה אחרי 13 שנים - משימה לא פשוטה. שאפוסגור
-
4.החלטה נבונה ! תותחים - בהצלחה (ל"ת)אורית 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.וואוליאורית 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0איקאה זה אחד התקציבים הנחשקים. בטוחה כי גלעד יעשו חיל עם הלקוח, השמיים הם הגבול. המון בהצלחה!סגור
-
2.אלופים !!! (ל"ת)אחת שיודעת 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כל הכבוד! אחלה משרד, שיעשו סוף סוף יחצ ראויניקול 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0למותג המדהים שיש בכל בית בישראלסגור


